English

واعظی:

رسوایی جنایت آمریکا در همه جهان آشکار است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: رسوایی جنایت آمریکا در همه جهان آشکار است و این ترفندها نتیجه عکس برای آمریکا و شرکای منطقه‌ای اش خواهد داشت.

رسوایی جنایت آمریکا در همه جهان آشکار است

به گزارش خبرگزاری موج، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه حیاط دولت در پاسخ به سوالی درباره بیانیه دونالد ترامپ در مورد قتل فجیع خاشقچی گفت: در تاریخ آمریکا بی‌سابقه است که رئیس‌جمهوری تا این حد عریان منافع مادی و اقتصادی را به حقوق بشر ادعایی خود و کشورش ترجیح دهد.

وی گفت: در گذشته هم روسای جمهوری آمریکا اقدامات مشابهی انجام می‌دادند ولی در عین حال تلاش می‌کردند تا آن را در لفافه مطرح کنند که حداقل ظاهر زننده‌ای نداشته باشد اما این آقا تمام این مسایل را کنار گذاشته و به صورت کاملا غیر حرفه‌ای و در تضاد با ارزش‌های انسانی و حقوق بشری تلاش در توجیه یک اقدام جنایتکارانه دارد.

وی در خصوص اظهارات ترامپ درباره ایران در این بیانیه نیز گفت: این‌ که ترامپ تلاش دارد از ابتدای بیانیه خود ایران هراسی را ترویج دهد، نشان دهنده ضعف شدید در توجیه جنایاتی است که آمریکا و اذنابش در یمن و نقاط دیگر انجام می دهند. خوشبختانه رسوایی این جنایت در همه جهان آشکار است و این ترفندها نتیجه عکس برای آمریکا و شرکای منطقه‌ای اش خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی