English

رئیس شبکه المسیره:

قربانیانِ راهِ سازش، بیشتر است

رئیس شبکه المسیره اظهار کرد: قربانیان راه سازش بیشتر است.

قربانیانِ راهِ سازش، بیشتر است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، الدیلمی رئیس شبکه المسیره در همایش حمایت از مردم مظلوم یمن، گفت: من به نمایندگی از مردم مظلوم یمن از شما تشکر می کنم برای این همپیمانی با مردم یمن و یمن در یک تجاوز وسیع قرارگرفته و آل سعود از همه سلاح های غیر متعارف برای کشتار مردم استفاده کردند.

وی ادامه داد: مدارس، بیمارستان ها، مزارع کشاورزی و حتی قبرستان ها را بمباران کردند و کشتارهای بزرگی انجام دادند و حتی از مزدوران خود در داخل یمن استفاده کردند.

رئیس شبکه المسیره خاطر نشان کرد: همانطور که در زمان شاه هیچ کشوری علیه ایران اقدامی انجام نداد و همینطکر در یمن هم زمانیکه دولت مزدور بر سر کار بود کاری با نداشتند.

الدیلمی افزود: وقتی انقلاب یمن پیروز شد و یمن بخشی از مقاومت اسلامی شد تجاوز به یمن از سوی مستکبران شروع شد.

وی همچنین بیان کرد: نصر و پیروزی در نهایت متعلق به مردم یمن است و مردم ما در برابر ائتلاف بزرگ جهانی که ۲۰ کشور متحد شوند با دهها هزار شهید مقاومت کردیم و اگر ملت ما این راه را ادامه نمی داد قربانیان بیشتری می داد چرا که قربانیان راه سازش بیشتر است.

رئیس شبکه المسیره تصریح کرد: تحریم اقتصادی و تحریم نظامی برای ما راه دیگری جز مقاومت نگذاشته است و حتی فرودگاه ها را بسته اند.

الدیلمی تاکید کرد: مسئولیت بزرگی در راه انسانیت و آزادگی داریم و باید هم پیمان هم باشیم تا بتوانیم در راه مقاومت بایستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه