English

تایید خبر موج توسط سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس؛

احضاریه دادگاه به کریمی قدوسی تسلیم شده است/ کریمی قدوسی می خواهد در دادگاه از خود دفاع کند

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس خبر خبرگزاری موج مبنی بر احضار یک نماینده به دادگاه را تایید کرد و گفت: احضاریه دادگاه به آقای کریمی قدوسی تسلیم شده است.

احضاریه دادگاه به کریمی قدوسی تسلیم شده است/ کریمی قدوسی می خواهد در دادگاه از خود دفاع کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در تاریخ چهاردهم آبان ماه خبری تحت عنوان "احضار یک نماینده ولایی مجلس به دادگاه با شکایت رییس جمهور اسبق" در موج منتشر شد که نشان می داد کریمی قدوسی با شکایت رییس دولت اصلاحات به دادگاه احضار شده است.

در همین ارتباط محمدجواد جمالی نوبندگانی به خبرنگار ما گفت: این احضاریه در اختیار آقای کریمی قدوسی قرار گرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس چه نظری درباره شکایت فوق دارد؟ گفت: ما این شکایت را بررسی نکردیم. شاید موضوع قدیمی باشد و به همین دلیل در این دوره بررسی نشده است.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در پاسخ به پرسش مجدد خبرنگار موج مبنی بر اینکه این موضوع جدید بوده و مربوط به یکی از توییت های نماینده مشهد است، گفت: اطلاعی از موضوع ندارم و تنها می دانم که شکایت به دست آقای کریمی قدوسی رسیده و وی نیز تاکید کرده است در دادگاه حاضر می شود.

جمالی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه مگر طبق قانون نباید پیش از تسلیم احضاریه های دادگاه به نمایندگان، موضوع بررسی و در صورت تایید مجلس، نماینده به دادگاه برود؟ گفت: شکایت از نمایندگان پیش از تسلیم به آنها به هیات رییسه مجلس می رود و به دلیل اینکه عضو هیات رییسه نیستیم، از موضوع اطلاعی ندارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه