English

سردار غیب پرور خبر داد:

اعزام شش هزار گروه جهادی به سراسر کشور/ ۱۰ هزار گروه جهادی آماده خدمت رسانی در بلایای طبیعی

رئیس بسیج مستضعفین گفت:درصدد تهیه تجهیزات هستیم و دو گروه داریم شامل ۱۹۱۹ گردان بین المقدس است و ۱۰ هزار گروه جهادی که در حوادث و بلایای طبیعی در صحنه ها حضور دارند.

اعزام شش هزار گروه جهادی به سراسر کشور/ 10 هزار گروه جهادی آماده خدمت رسانی در بلایای طبیعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سردار غلامحسین غیب پرور در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با تاکید بر خدمت رسانی در سازمان بسیج گفت: این خدمت رسانی امسال نمود خوبی در سراسر کشور داشت و تا پایان سال ادامه دارد.

وی همچنین در این رابطه افزود: ۱۱۵۰ پروژه محرومیت زدایی را در هفته بسیج افتتاح می کنیم و ۳ هزار واحد کوچک و خانگی اقتصاد خانگی در این هفته به بهره برداری می رسد.

غیب پرور از اعزام شش هزار گروه جهادی به سراسر کشور خبر داد و ادامه داد: بسیج در حوزه انرژی خورشیدی ورود کرده و ۳ هزار واحد نیروگاه پنج کیلوواتی ورود کردیم تا به تولید نیروگاه ۱۰۰ کیلوواتی برسیم.

رئیس بسیج مستضعفین در مورد طرح ایران یار نیز بیان کرد: ۳۰ هزار دانش آموز از واحدهای صنعتی بازدید خواهند کرد و ۱۵۰۰ مدیر واحدهای تولیدی به مدارس رفته و ۳۰۰ هزار دانش آموز را در جریان پیشرفت های کشور خواهند گذاشت.

وی از راه اندازی ۸۰۰ هزار میز خدمت در هفته بسیج خبر داد و گفت: نزدیک شدن مردم و مسئولان کاری با ارزش در عرصه مدیریتی کشور است.

غیب پرور از اعزام ۴ هزار هسته مهندسی کشاورزی به روستاهای کشور خبر داد و افزود: نگاه بسیج تحول در اقلیم کشاورزی کشور است و با وجود ۳۹ هزار روستا می توانیم برنامه ریزی عملی داشته باشیم.

وی ادامه داد: سه برنامه ویژه شامل جشنواره فیلم مقاومت، اولین جشنواره فعالان فضای مجازی و همایش هم دردی با مردم مسلمان یمن است.

رئیس بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: آثار تولیدی فیلم کوتاه بلند و تولید آثار داخلی و خارجی در جشنواره فیلم مقاومت صورت گرفته است و دریافت آثار خارجی در این جشنواره به شدت افزایش یافته و به ۹۰۰ اثر در بخش خارجی رسیده و از ۵ آذر به مدت ۳ روز در تهران برگزار می شود.

غیب پرور افزود: پس از این سه روز هر هفته در استانهای کشور این فیلم ها را اکران خواهیم کرد و جشنواره فیلم مقاومت تا پایان اسفند در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

وی در مورد استراتژی بودن فضای مجازی خاطر نشان کرد: از ۸ آذر اولین جشنواره فعالان فضای بسیج با برگزاری همایش و نمایشگاه دستاوردهای این حوزه اتفاق می افتد.

غیب پرور در تشریح همایش هم دردی با مردم یمن اظهار کرد: این همایش آنچه بر مردم مظلوم یمن با اراده امریکا، اسرائیل و عربستان گذشته است را به تصویر می کشد و بخشی از مهمانان خارجی و فعالان سیاسی در تبیین مسائل یمن حضور خواهند داشت.

رئیس بسیج مستضعفین گفت: ۲۸ برنامه محوری و شش برنامه مرکزی در هفته بسیج برگزار می کنیم و روز ۲۹ آبان را روز بسیج، فرهنگ و مسجد محوری نام گذاری شده است.

وی در معرفی روزهای دیگر هفته بسیج گفت: بسیج اقتصاد مقاومتی و سازندگی را خواهیم داشت، بسیج اقتدار دفاعی و امنیتی، بسیج معنویت و انتظار، بسیج جهاد کبیر و استکبار ستیزی، بسیج جهاد دوست گری و تبیین و بسیج و چهل سال افتخار اسامی اسامی روزهای هفته بسیج است.

اختصاص ۱۹ میلیارد در زلزله کرمانشاه

غیب پرور از به کارگیری ۱۵ هزار نیروی بسیجی در مراحل اولیه رسیدگی در زلزله کرمانشاه خبر داد و افزود: ۱۹ میلیارد تومان در روزهای نخست زلزله سال گذشته کرمانشاه برای اسکان اضطراری مردم اعتبار اختصاص دادیم.

تحویل ۷۰۰ واحد مسکونی در کرمانشاه

وی در همین رابطه افزود: ۷ هزار کانکس مهیا و در منطقه زلزله زده مستقر کردیم و ۸ هزار و ۳۰۰ کانکس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء را نصب و راه اندازی کردیم.

غیب پرور در همین رابطه از احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: ۷۰۰ واحد مسکونی را تا کنون تحویل داریم.

همکاری با دولت وارد فاز اجرایی شود

رئیس بسیج مستضعفین همچنین بیان کرد: همکاری با دولت را بر اساس راهکارهای عملیاتی تا پایان هفته گذشته در دست بررسی قرار دادیم و زمینه همکاری بهتر از گذشته فراهم شده و مهم است طرح ها وارد فاز اجرایی شود تا حلاوت و شیرینی آن به کام مردم بنشیند و در شرایط کنونی اقتصادی گشایشی حاصل شود.

غیب پرور افزود: تا کنون با وزارت جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت همکاری داشتیم و تفاهم نامه هایی نیز امضا کردیم.

رزمایش بسیح در ۵۰۰ شهر

وی از برگزاری رزمایش بسیج در ۵۰۰ شهر در هفته بسیج خبر داد و گفت: این رزمایش همواره به قوت خود برقرار است.

تبیین مسایل یمن با کمک ۲۲ سازمان قشری داخل کشور

غیب پرور در خصوص فعالیت بسیج در یمن بیان کرد: در داخل کشور ۲۲ سازمان قشری را در تبیین مسائل یمن فعال کردیم و تلاش داشتیم تا صدای مردم مظلوم یمن را به گوش جهانیان برسانیم و گوش های مردم جهان به صدای مردم یمن را حساس خواهیم کرد.

۱۹۱۹ گردان و ۱۰ هزار گروه جهادی آماده در بلایای طبیعی

رئیس بسیج مستضعفین در خصوص حوادث و بلایای طبیعی نیز گفت: در صدد تهیه تجهیزات هستیم و دو گروه داریم شامل ۱۹۱۹ گردان بین المقدس است و ۱۰ هزار گروه جهادی که در حوادث و بلایای طبیعی در صحنه ها حضور دارند.

وی در مورد فعالیت های فرهنگی بسیج گفت: در سراسر کشور ۴ هزار بیلبورد تبلیغی نصب کردیم و در عرصه های فرهنگی خانه سرود بسیج را فعال کردیم و در حوزه انیمیشن و فیلم نیز فعالیت های بسیاری انجام دادیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی