English

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر کشور آغاز شد

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران و سراسر کشور از ساعت ۹:۳۰ دقیقه آغاز شد.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان  در سراسر کشور آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم راهپیمایی ۱3 آبان در تهران  هم‌زمان با سایر استان‌ها از ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز با حضور اقشار مختلف مردم، از جمله دانش آموزان و جمعی از مسئولان در مقابل لانه جاسوسی سفارت پیشین آمریکا در تهران آغاز شد. شعار راهپیمایی امسال علاوه بر شعار همیشگی مرگ بر آمریکا،‌ شعار هیهات مناالذله است.

زنگ استکبارستیزی در بیش از 105 هزار مدرسه در سراسر کشور  ساعت 8 صبح نواخته می‌شود.

آیت‌ الله احمد خاتمی در کرمان، ضرغامی در مشهد، ‌صفارهرندی در قزوین، سردار اشتری اصفهان، منوچهر متکی شیراز، مهدی چمران اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی در کرمانشاه، سردار نقدی در البرز و ... در مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهرها و استان‌های مختلف سخنرانی می کنند.

به گفته قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی امسال با شعارهای ضد استکباری و با پرهیز از هر نوع حاشیه‌سازی است. این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم،  دانش‌آموزان و دانشجویان در بیش از هزار شهر و بخش کشور با در دست داشتن پرچم‌های یا حسین (ع) و هیهات مناالذله در حال برگزاری است.

در این راهپیمایی  علاوه بر دانشجویان ایرانی، تعدادی از دانشجویان خارجی که در دانشگاه های ایران مشغول به تحصیل هستند ، نیز  حضور دارند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی