English

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

برخی حریم مرجعیت شیعه را هم دستاویزی برای رسیدن به اهداف سیاسی می دانند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: متاسفانه برخی به هیچ اصول و قائده ای پایبند نیستند و حتی حریم مرجعیت شیعه را هم دستاویزی برای رسیدن به اهداف سیاسی خود می دانند.

برخی حریم مرجعیت شیعه را هم دستاویزی برای رسیدن به اهداف سیاسی می دانند

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار گروه احزاب خبرگزاری موج، اظهار داشت: فعالیت سیاسی و حزبی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفته شده و ده ها گروه و حزب هم اکنون در کشورمان با نگرش های مختلف فعال هستند و این موضوع هم در قانون و هم از نظر شرعی از سوی مرجعیت شیعه مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: از سوی دیگر امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تاکید فرمودند که سیاست ما از دیانت ما جدا نیست و در ایران همه افراد در بیان دیدگاه های سیاسی خود آزاد هستند و تا جایی که فعالیت سیاسی آنها مخل امنیت و یا متضاد با اصول و ارزش های دینی نباشد، این فعالیت ها پذیرفته شده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: رقابت های حزبی و گروهی ممکن است در حوزه هایی به اختلاف نظر کشیده شود و برخی بخواهند از فرصت هایی برای تقویت دیدگاه های خود استفاده کنند، اما باید توجه داشت که در این حوزه نباید همه مسائل را با هم مخلوط کرد.

ترقی گفت: متاسفانه برخی اوقات مشاهده می شود که عده ای برای رسیدن به اهداف سیاسی خود حاضر هستند از همه حوزه ها هزینه کنند و در این میان به مصالح کشور و مصالح اسلام و انقلاب بی توجه هستند.

وی بیان داشت: به عنوان نمونه عده ای که کمتر به مسائل دینی توجه دارند، ناگهان مدافع مرجعیت شیعه و استقلال حوزه می شوند و باید به آنها گفت که چگونه وقتی پای دفاع از اسلام در میان بود، شما ساکت بودید و امروز به یاد دفاع از استقلال مرجعیت افتادید.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: متاسفانه عده ای برای رسیدن به اهداف سیاسی حتی حاضر هستند از حریم مرجعیت شیعه هم سوء استفاده کنند و باید به آنها گفت که مردم هوشیار هستند و تمام تحرکات شما را زیر نظر دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه