English

عضو فراکسیون امید:

فراکسیون امید درباره وزرای پیشنهادی به جمع بندی نرسیده است

عضو فراکسیون امید گفت: این فراکسیون هنوز درباره چهار وزیر پیشنهادی رییس جمهوری به جمع بندی نهایی نرسیده است.

فراکسیون امید درباره وزرای پیشنهادی به جمع بندی نرسیده است

پروانه مافی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج اظهار داشت: دولت وزرایی برای چهار وزارتخانه اقتصاد، صنعت، کار و راه و شهرسازی معرفی کرده است که این وزرا در حال رایزنی با نمایندگان هستند.

وی افزود: به طور مرتب وزرای پیشنهادی رییس جمهوری با کمیسیون ها و فراکسیون ها جلساتی دارند و در این جلسات برنامه های خود را ارائه می دهند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: بر اساس قانون رای نمایندگان مخفی است و هر نماینده در تلاش است تا در خصوص هر کدام از وزرا به تصمیم نهایی برسد.

مافی گفت: دو نفر از وزرای پیشنهادی برای نمایندگان آشنا هستند و ما سوابق اجرایی و توانمندی و نقاط قوت و ضعف آنها را می دانیم. اما دو وزیر پیشنهادی دیگر نیاز دارند تا برنامه های خود را بیشتر به نمایندگان معرفی کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دولت برای معرفی وزرای پیشنهادی با فراکسیون امید مشورت کرده است؟ گفت: از طرف فراکسیون نمی توانم اظهار نظر کنم، اما کسی از من مشورت نگرفت.

مافی در پایان اعلام کرد: فراکسیون امید با هر کدام از وزرای پیشنهادی جلسه جداگانه برگزار کرده و یا می کند. لذا تا این لحظه در مورد چهار وزیر پیشنهادی به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

 لازم به توضیح است، امروز شنبه رییس جمهور برای معرفی دژپسند به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت اقتصاد، رضا رحمانی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمد اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی و محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و امور اجتماعی به خانه ملت می رود.

نمایندگان پس از استماع برنامه های وزرای پیشنهادی برای برگزاری جلسه رای اعتماد اقدام خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه