English

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

جنگ رسانه‌ای با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی صورت می گیرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ رسانه ای به عنوان جنگ نرم به عنوان ضربه به جمهوری اسلامی روی می دهد، گفت حمایت رژیم صهیونیستی از سلطنت‌طلب‌ها و منافقان برضد جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد ناامنی در کشور است.

جنگ رسانه‌ای با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی صورت می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز، دوشنبه، در مراسم  تکریم  و معارفه فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، با اشاره به فلسفه انقلاب اسلامی از جنگ رسانه‌ای و اطلاعاتی به‌عنوان جنگ نرم یاد کرد که با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی و مأیوس کردن ملت ایران صورت می‌گیرد و گفت: حمایت رژیم صهیونیستی از سلطنت‌طلب‌ها و منافقان برضد جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد ناامنی در کشور است. انقلاب اسلامی در عصر و دوران فعلی که دوران مادیت و مخالفت با اسلام و اسلام‌گرایی است به‌وجود آمد. 

فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دور جدید تفرقه‌افکنی‌های دشمنان از دی ماه سال گذشته تاکنون اظهار داشت: حمایت رژیم صهیونیستی از سلطنت‌طلب‌ها و منافقان برضد جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد ناامنی در کشور است.

سرلشکر جعفری گفت: با وجود همه دشمنی‌ها ضد انقلاب اسلامی و ملت ایران، امنیت و آرامش در کشور ما مثال‌زدنی است و ما در عرصه دفاع و امنیت هیچ مشکلی نداریم.

فرمانده  کل سپاه  ادامه داد: تمامی کسانی که دل در گروی انقلاب اسلامی دارند باید برای حفظ آن تلاش کنند.

سرلشکر جعفری در این رابطه افزود: به‌کارگیری نیروهای جوان، باایمان و معنوی و دارای انگیزه انقلابی یک ظرفیت و توانمندی بسیار مهم و کارآمد در توسعه کشور در تمامی ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی  و اجتماعی خواهد بود.

در پایان این مراسم از تلاش‌های سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رضا ترابی تقدیر و سرهنگ اباذر سالاری به‌عنوان فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان معرفی شد.

وی شکست‌ناپذیری ملت ایران را به وجود برکت اسلام و ولایت دانست و افزود: فلسفه قیام امام‌حسین(ع) یاری دین خداست که وظیفه هر مؤمن نیز می‌باشد و انقلاب اسلامی در حال یاری دین خداست.

فرمانده کل بیان داشت: سپاه به‌عنوان پاسدار انقلاب اسلامی وظیفه دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن را دارد و بسیجیان نیز تکلیف دارند که این مأموریت را دنبال کنند.

سرلشکر جعفری مردمی بودن کنار ویژگی‌های دفاعی را یکی از امتیازهای مثبت سپاه نسبت به  سایر سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و نظامی برشمرد و گفت: مجموعه سپاه و بسیج وظیفه بسیار سنگینی در همه عرصه‌ها به‌خصوص در عرصه‌های نرم اقتصادی فرهنگی سیاسی به‌عهده دارد.

وی ادامه داد: آخرین مؤلفه دشمنان در عرصه مقابله با نظام جنگ اقتصادی است که با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله) و هوشمندی ملت ایران با شکست مواجه خواهد شد و ان‌شاءالله از این مرحله نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: این تحریم‌های گسترده برضد ایران هر کشوری را از پای در می‌آورد اما جمهوری اسلامی با عزت و عظمت برابر آن  ایستادگی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی