English

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در گفتگو با موج:

انتظار دهن کجی دولت به مجلس را نداریم

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: در معرفی وزرای پیشنهادی اقتصاد و کار انتظار دهن کجی دولت به مجلس را نداریم.

انتظار دهن کجی دولت به مجلس را نداریم

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی موج اظهار داشت: متاسفانه در شرایط اقتصادی حساسی به سر می بریم و باید با هوشمندی و برنامه ریزی دقیق، برای مقابله با این مشکلات وارد میدان شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا معرفی مسعود کرباسیان به عنوان وزیر صنعت صحت دارد؟ گفت: شخصا معتقد هستم که استیضاح آقای کرباسیان اشتباه بود. استیضاح آقای ربیعی را هم اشتباه می دانم. حتی عزل سیف را هم اشتباه می دانم و با صراحت این مواضع را اعلام می کنم.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: خواهشی که از رییس جمهور دارم این است که به احترام رای نمایندگان مردم در مجلس، در حال حاضر از این افراد در سمت های دولتی و یا سمت های دیگر استفاده نشود.

جعفرزاده گفت: استفاده از این افراد در سمت های دیگر نوعی دهن کجی به مجلس است و از دولت انتظار چنین رفتاری را نداریم و از آقای رییس جمهور تقاضا می کنم از کسانی که مجلس کنار گذاشته و یا مردم نسبت به آنها ذهنیت خوبی ندارند، استفاده نکند.

وی بیان داشت: امیدواریم دولت افراد خوشنامی را برای وزارتخانه های اقتصاد و کار معرفی کرده و تکلیف وزارت صنعت را هم مشخص کند.

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس ادامه داد: در شرایط حساس اقتصادی جای تعجب است که وزیر اقتصاد نداریم و شورای اقتصادی هم تعطیل است. ما در حال جنگ اقتصادی هستیم، اما وزیر اقتصاد نداریم. مثل این است که در جنگ نظامی باشیم، اما ارتش ما فرمانده نداشته باشد.

جعفرزاده گفت: آمریکایی ها در جنگ اقتصادی با ایران، فرماندهان جنگی خود را در خزانه داری مستقر کرده اند، آن وقت شورای اقتصاد ایران تعطیل است.

وی در خصوص عدم معرفی سخنگوی دولت نیز گفت: این موضوع هم از ضعف های مهم دولت است. امروز نیاز داریم که دولت بیشتر با مردم حرف بزند. واقعیت ها را به مردم بگوید و حتی با شهروندان به دلیل مشکلات اقتصادی ابراز همدردی کند. در این شرایط نداشتن سخنگو به هیچ عنوان مناسب نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه