English

نماینده تهران خبر داد؛

رییس جمهور هیچ استثنایی برای قانون منع به کارگیری بازنشستگان نمی پذیرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور هیچ استثنایی برای قانون منع به کارگیری بازنشستگان را نمی پذیرد.

رییس جمهور هیچ  استثنایی برای قانون منع به کارگیری بازنشستگان نمی پذیرد

محمدرضا بادامچی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج اظهار داشت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان توسط مجلس تصویب شد و این قانون پس از تایید شورای نگهبان که طی روزهای اخیر انجام شد، دیگر لازم الاجرا بوده و هیچ عذری پذیرفتنی نیست.

وی افزود: به طور قطع برای اجرای بهتر هر قانونی نیازمند شرایطی هستیم که یکی از مهمترین آن، پایبندی مقامات و مدیران ارشد به قانون است.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه برخی شنیده ها حاکی از آن است که تعدادی از مدیران به دنبال دور زدن قانون فوق هستند، برای جلوگیری از این اتفاق چه اقداماتی انجام می شود، گفت: بیشترین حجم مدیران بازنشسته مربوط به دولت است و اگر قانون به درستی در دولت اجرا شود، در دیگر دستگاه ها و نهادها نیز اجرای آن عملی خواهد بود.

بادامچی افزود: خوشبختانه از منابع موثق شنیده ام که رییس جمهوری به زودی و طی چند روز آینده این قانون را برای اجرا به دستگاه های مختلف ابلاغ کرده و تصمیم دارد هیچ استثنایی را برای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان نپذیرد.

وی بیان داشت: امیدواریم دولت و شخص رییس جمهور همچون گذشته با پایبندی به قانون، شرایطی را در کشور ایجاد کنند که مدیران بازنشسته با مدیران جوان و کارآمد و خلاق و خوش فکر جایگزین شوند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: این کمیسیون با بررسی دقیق قانون منع به کارگیری بازنشستگان، به دنبال ایجاد روحیه جوانی و نشاط در مدیریت کشور است و امیدواریم گامی مهم برای تزریق روحیه جوانی در مدیریت کشور برداشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی