English

امیر حاتمی در دیدار معاون کمیسیون مرکزی نظامی چین؛

آمریکا برخلاف نظم و امنیت عمومی رفتار می کند

وزیر دفاع گفت: کمک چین در صحنه بین المللی در حمایت از دولت سوریه بسیار موثر بود و بحمدالله امروز تروریست‌ها به مرحله شکست نهایی در سوریه نزدیک شده‌اند.

آمریکا برخلاف نظم و امنیت عمومی رفتار می کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دیدار ارتشبد ژانگ یو شیا معاون کمیسیون مرکزی نظامی چین که هیئت همراه و مقامات عالی دفاعی چین حضور داشتند، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه چین در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بحمدالله روابط دو کشور طی سالیان اخیر از رشد و توسعه خوبی برخوردار بوده و این روند در حوزه دفاعی راهبردی است.

غرب آسیا به یکی از کانون‌های اصلی بحران در جهان تبدیل شده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت پیچیده امروز جهان، افزود: در این اوضاع پیچیده، منطقه غرب آسیا به یکی از کانون‌های اصلی بحران در جهان تبدیل شده و تروریست‌ها با افراط‌گرایی و تجزیه‌طلبی و با حمایت فرامنطقه‌ای موجب تشدید این بحران شده‌اند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه وضعیت به گونه‌ای بود که گروه‌های تروریستی موفق شدند حدود ۹۰ درصد خاک سوریه را به اشغال خود درآورند، تصریح کرد: ملت، دولت و نیروهای مسلح سوریه و دوستان آنها شامل ایران، روسیه و حزب الله در صحنه وارد شدند و با هماهنگی یکدیگر تروریست‌ها را سرکوب کردند. امیر حاتمی با بیان اینکه کمک چین در صحنه بین المللی در حمایت از دولت سوریه بسیار موثر بود، خاطرنشان کرد: بحمدالله امروز تروریست‌ها به مرحله شکست نهایی در سوریه نزدیک شده‌اند.

وی در ادامه با انتقاد از سیاست‌های سردمداران آمریکا در منطقه، ادامه داد: آنها با نقض مقررات بین المللی، راه‌اندازی جنگ تجاری، بی توجهی به معادلات از جمله خروج از برجام و معاهده پاریس برخلاف نظم و امنیت عمومی رفتار می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه