English

در جلسه کمیسیون مطرح شد؛

عدم اقناع سوال کنندگان از وزیر صنعت در کمیسیون صنایع

در آستانه استیضاح وزیر صنعت، امروز نیز برخی از نمایندگان مجلس که از وی درباره دخالت این وزارتخانه در قیمت گذاری محصولات فولادی و پتروشیمی، مشکلات معادن و وضعیت بازار خودرو سوال کرده بودند، از پاسخ های وزیر قانع نشدند.

عدم اقناع سوال کنندگان از وزیر صنعت در کمیسیون صنایع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، عصر امروز محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخ گویی به چند سوال از جمله "طرح سوال درباره علت دخالت وزارت صنعت در قیمت گذاری محصولات فولادی و پتروشیمی در بورس کالا و ایجاد رانت برای عده ای معدود و وارد کردن خسارت به سهامداران"، "مشکلات مربوط به معادن کشور" و همچنین "وضعیت بازار خودرو" در جلسه کمیسیون صنایع حاضر شد.

این در حالی است که هم اکنون دو طرح استیضاح برای وزیر صنعت به هیات رییسه مجلس تقدیم شده است و شنیده های خبرنگار پارلمانی موج حاکی از آن است که وی به زودی استیضاح خواهد شد.

به غیر از این دو طرح استیضاح وزیر صنعت، محمد شریعتمداری وزیر صنعت باید به چند پرسش نیز پاسخ می داد که به همین منظور عصر امروز در جلسه کمیسیون صنایع حضور یافت.

در این ارتباط رمضانعلی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع به خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، گفت: امروز آقای شریعتمداری در جلسه حضور یافت و پاسخ هایی را ارائه داد، اما اکثر نمایندگان سوال کننده از پاسخ های وی قانع نشدند.

وی افزود: به همین دلیل کمیسیون دو هفته به سوال کنندگان فرصت داد تا بررسی های بیشتر در خصوص سوالات را انجام داده و در صورت عدم اقناع نهایی، موضوع را به کمیسیون اطلاع دهند.

نماینده مردم سبزوار در پایان گفت: در صورت عدم اقناع، این سوال برای بررسی در صحن علنی مجلس به هیات رییسه ارجاع داده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی