English

امیر لطفی در نشست خبری:

اولین جشنواره ملی ایده پردازی رزمی ۲۲ مرداد برگزار می شود

رئیس مرکز مطالعات رزمی نزاجا گفت: چهارمین جشنواره سازمانی و اولین جشنواره ملی ایده پردازی، ۲۲ مردادماه در محل ستاد فرماندهی نزاجا برگزار خواهد شد.

اولین جشنواره ملی ایده پردازی رزمی 22 مرداد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، امیر عبدالرحیم لطفی رئیس مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آیین نامه های رزمی نیروی زمینی ارتش در نشست خبری که به مناسبت تشریح اهداف چهارمین جشنواره سازمانی و اولین جشنواره ملی ایده پردازی امروز شنبه 20 مردادماه برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره با همکاری شرکت های دانش بنیان و دانشگاه ها و نیروهای مسلح ۲۲ مردادماه در محل ستاد فرماندهی نزاجا برگزار خواهد شد و باتوجه به دستاوردهای سه دوره قبل جشنواره و مراکز علمی و صنایع دفاع و نیروهای مسلح، نمایشگاهی نیز در حاشیه آن برپا می شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارایه ایده های نظری و صنعتی در راستای ارتقای توانمندی نظامی، ایجاد بانک اطلاعاتی درخصوص توانمندی شرکتهای دانش بنیان در حوزه توان رزمی و استفاده از نخبگان و خبرگان و کسانیکه میتوانند در جهت افزایش توان نیروهای مسلح باشند عنوان کرد و گفت: ساختار سازمانی و نیروی انسانی سلاح و تجهیزات نوین از دیگر محورهای این جشنواره است.

لطفی با بیان اینکه نشست های علمی‌نیز در حاشیه جشنواره برگزار می‌شود، افزود: ۳۶ ایده در این جشنواره ارایه خواهد شد که از این میان ۶ ایده برتر انتخاب می شوند.

رئیس مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آیین نامه های رزمی نزاجا  خاطرنشان کرد: از ایده‌هایی که در سه دوره قبل جشنواره تبدیل به محصول شده اند نیز رونمایی می کنیم.

لطفی ادامه داد: ما در دفتر مطالعات و دانشگاههای ارتش ارتباط خوبی با دانشگاه تهران و برخی از دانشگاه ها داریم و قراردادهایی نیز با برخی از آنها منعقد شده است.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص بودجه نزاجا برای ارتباط با شرکتهای دانش بنیان گفت: ما مشکلی بابت اعتبار در این خصوص نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی