English

یکی از نمایندگان سوال کننده از رییس جمهوری:

اگر روحانی تاکنون حقایق را نگفته خطای بزرگی کرده است/ روحانی بگوید کجای طرح سوال در چارچوب قانون اساسی نیست

یکی از نمایندگان سوال کننده از رییس جمهوری نسبت به نامه حسن روحانی به رییس مجلس شورای اسلامی درباره طرح سوال از رییس جمهوری واکنش نشان داد.

اگر روحانی تاکنون حقایق را نگفته خطای بزرگی کرده است/ روحانی بگوید کجای طرح سوال در چارچوب قانون اساسی نیست

احمد علیرضابیگی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری موج، اظهار داشت: آقای روحانی در نامه به رییس مجلس نوشته است که طرح سوال از رییس جمهوری در چارچوب قانون اساسی نیست. اما ایشان نگفته است که کجای کار نمایندگان و کدام بخش از این طرح با قانون همخوانی ندارد.

وی افزود: اگر رییس جمهوری چنین نظری دارد، می تواند ایرادهای حقوقی خود را به طور صریح مطرح کند، نه اینکه به طور مبهم و کلی بگوید طرح سوال از رییس جمهوری در چارچوب قانون اساسی نیست.

نماینده مردم تبریز در خانه ملت تصریح کرد: طرح سوال از رییس جمهوری مطابق با آیین نامه داخلی مجلس و طبق نص صریح قانون اساسی بوده و اگر کسانی ایراد حقوقی دارند، باید به طور شفاف مسائل را بیان کنند.

علیرضابیگی در واکنش به آن بخش از نامه حسن روحانی خطاب به علی لاریجانی مبنی بر اینکه از فرصت طرح سوال برای بیان برخی حقایق استفاده خواهد کرد، گفت: این حق برای ایشان همواره محفوظ بوده و اگر تا به امروز حقایق را برای مردم بازگو نکرده، خطا بزرگی مرتکب شده و دچار قصور شده است.

وی ادامه داد: مگر می شود رییس جمهور تاکنون حقایق را به مردم نگفته باشد و بعد از چند سال بخواهد از فرصت طرح سوال برای بیان حقایق استفاده کند.

مشکل ما این است که روحانی با مردم حرف نمی زند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود و در واکنش به توییت حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهوری مبنی بر اینکه حسن روحانی با حضور در صحن علنی مجلس با مردم سخن خواهد گفت، اظهار داشت: آقای روحانی و اعضای هیات دولت همه ابزار را برای سخن گفتن با مردم در اختیار دارند و مشکل ما این است که رییس جمهوری با مردم حرف نمی زند.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: تاکنون چندین بار از رییس جمهوری خواسته شده تا با مردم سخن بگوید، اما ایشان از این کار شانه خالی کرده است و حتی چند بار برنامه مصاحبه تلویزیونی ایشان با صدا و سیما از سوی دولت لغو شده است. پس از مدت ها امشب قرار است مصاحبه ای تلویزیونی داشته باشد و امیدواریم این برنامه را مانند دفعات گذشته لغو نکنند.

نظر علیرضا بیگی درباره طرح سوال از رییس جمهور

علیرضابیگی ادامه داد: ایراد و انتقاد اصلی ما این است که چرا آقای روحانی با مردم صحبت نکرده و واقعیت ها را نمی گوید. چرا ایشان نمی گوید که برای مهار گرانی چه برنامه ای دارد و حلقه مفقوده وضعیت اقتصادی کشور همین سکوت و بی برنامه بدون دولت است.

منابع کشور به تاراج رفته است

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور بیان داشت: منابع ارزی کشور و بیش از 60 تن طلا که از اموال بیت المال بوده، با بی تدبیری و بدون برنامه به تاراج رفت و حالا می گویند می خواهند حقایق را با مردم در میان بگذارند. به طور قطع خطاهایی که در حوزه اقتصادی طی ماه های اخیر رخ داد، نابخشودنی است و ما منتظر پاسخ های رییس جمهوری در این زمینه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه