English

نماینده مردم سنندج درمجلس شورای اسلامی:

مشکلات کردستان مزمن و نیاز به کارهای جدی دارد

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدامات خوبی در حوزه راه‌سازی در سطح استان در حال انجام است، اما مشکلات کردستان مزمن و نیاز به کارهای جدی دارد.

مشکلات کردستان مزمن و نیاز به کارهای جدی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ سیداحسن علوی اعلام کرد:مشکلات کردستان مزمن و نیاز به کارهای جدی دارد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس ظهر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان کردستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: جاده‌های کردستان فرعی، ولی عملکرد شریانی و ترانزیتی دارد و به همین دلیل به طور متوسط هر روز یک کشته و هر هفته یک تانکر در آنها چپ می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای ادامه کمربندی شهرک بعثت گفت: برای تکمیل این پروژه 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و در مسیر سنندج ـ دیواندره به سمت کامیاران فارغ از دور برگردان‌های که نیاز به کارهای اساسی و مهندسی دارد دو زیرگذر نیاز داریم.

نماینده مردم سنندج درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدامات خوبی در حوزه راه‌سازی در سطح استان در حال انجام است، اما مشکلات کردستان مزمن و نیاز به کارهای جدی دارد.

علوی با بیان اینکه ناحیه منفصل شهری نایسر با این میزان جمعیت بالا واقعا نیاز به یک فرمانداری جدا دارد، گفت: تاخیراتی که در تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر وجود دارد خیلی زیاد بوده و باید تمهیداتی در این راستا اندیشیده شود.

وی گفت: تسهیلات بافت فرسوده الان به یک معضل جدی برای مردم تبدیل شده که خروج از این مشکلات نیاز به ورود و تصمیم‌گیری‌های لازم در سطح کلان دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه