English

جانشین فرمانده سپاه:

دشمنان در مقابل قدرت ما منزوی و پراکنده شدند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همان دشمنان بزرگ که اجماع بزرگی را فرو می ریزند در مقابل قدرت ما منزوی و پراکنده شدند.

دشمنان در مقابل قدرت ما منزوی و پراکنده شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: همان دشمنان بزرگ که اجماع بزرگی را فرو می ریزند در مقابل قدرت ما منزوی و پراکنده شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه بیان کرد: با وجود اینکه دشمنان شاخصه های قدرت ایران را به رسمیت شناخته اند اما می‌خواهند ملت ایران را ناامید کنند.

سلامی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران تمام توان و استعدادهای خود را با همکاری مردم برای حل مشکلات کشور بکار می گیرد و این پیام و موضع سپاه است.

وی اظهار کرد: مشکلاتی که در جامعه وجود دارد مربوط به تمام جوامع پیشرفته است و نظام تلاش دارد با هدایت های پدرانه رهبر معظم انقلاب و افزایش همدلی مردم این مشکلات را برطرف کند.

سلامی تصریح کرد: ما متعهد به حل مشکلات مردم هستیم و این کمی صبر، استقامت، پایداری و ایستادگی را می طلبد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: راز جاودانگی ملت ایران غیرت، افتخار و سربلندی است و مشکلات موجود به فضل الهی حل خواهد شد و در این مسیر به صبر، استقامت و تلاش مضاعف نیاز داریم و ما قطعا در این راه از استقلال و امنیت مرزهایمان دفاع می کنیم.

وی افزود: سیستان و بلوچستان سینه ستبر ایران اسلامی و سرزمین جوانمردی‌ ها و تجلی وحدت و همدلی حول محور اسلام و ایران عزیز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه