English

درجریان سفر به مسکو؛

ولایتی پیام آیت الله خامنه ای را به پوتین ابلاغ می کند

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل ظهر امروز وارد مسکو شد تا پیام مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان را به ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه برساند.

ولایتی پیام آیت الله خامنه ای را به پوتین ابلاغ می کند

به گزارش خبرگزاری موج، علی اکبر ولایتی ظهر امروز چهارشنبه 20 تیر ماه در رأس هیاتی  وارد مسکو شد تا پیام مهم مقام معظم رهبری و حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان را به رئیس‌جمهور روسیه ابلاغ کند.

وی علاوه بر دیدار با رئیس جمهور روسیه با وزیر انرژی این کشور که رئیس کمیسیون مشترک ایران و روسیه است، نیز دیدار خواهد کرد.

این سفر در شرایطی انجام شده که ترامپ از توافق برجام خارج شده و مذاکره‌کنندگان کشورمان و دستگاه دیپلماسی در حال رایزنی و مذاکره با کشورهای عضو گروه 1+4 هستند قطعا نتایج و دستاوردهای این سفر در روابط ایران و مسکو و همچنین  تعاملات ایران با طرف های اروپایی تاثیرگذار خواهد بود.

از سوی دیگر هم‌زمان با سفر مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم به مسکو سفر کرده است در شرایطی که طی هفته‌های اخیر رژیم اسرائیل روسیه را تحت فشار قرار داده تا ایران از سوریه خارج شود.

انتشار خبر  سفر ولایتی به روسیه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت به گونه‌ای که اکثر رسانه‌های داخلی کشورمان در صفحه اصلی خود به ابعاد این سفر پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه