English

پیام کتبی روحانی به رئیس جمهور تونس رسید

حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی که بعنوان فرستاده ویژه رییس جمهوری اسلامی ایران در حال دیدار از تونس است، امروز چهارشنبه ١٣ تیر ماه 1397 با الباجی قائد السبسی رئیس جمهور تونس دیدار و پیام کتبی جناب آقای روحانی را تقدیم وی کرد.

پیام کتبی روحانی به رئیس جمهور تونس رسید

به گزارش خبرگزاری موج، حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی که بعنوان فرستاده ویژه رییس جمهوری اسلامی ایران در حال دیدار از تونس است، امروز چهارشنبه ١٣ تیر ماه 1397 با الباجی قائد السبسی رئیس جمهور تونس دیدار و پیام کتبی جناب آقای روحانی را تقدیم وی کرد.

جابری انصاری در این دیدار ضمن ابلاغ سلام های گرم رئیس جمهوری اسلامی ایران، آخرین تحولات مربوط به توافق برجام و اقدامات یکجانبه ایالات متحده آمریکا در نقض این توافق چندجانبه بین المللی را تشریح کرد. جابری انصاری همچنین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات جمهوری اسلامی برای حل مسالمت‌آمیز بحران های منطقه، بر اراده جمهوری اسلامی ایران در زمینه گسترش روابط و همکاری های دوجانبه با تونس در حوزه های مختلف سیاسی فرهنگی و اقتصادی تاکید کرد.

قائد السبسی رئیس جمهور تونس نیز در این دیدار ضمن تشکر از رئیس جمهور روحانی و اشاره به عظمت فرهنگ، تاریخ و تمدن ایران، به تشریح ابعاد سیاست خارجی مستقل تونس در ارتباط با مسائل منطقه ای و بین المللی پرداخت و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در همه ابعاد بر اساس منافع مشترک دو ملت گسترش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه