English

صدیقی در خطبه های نماز جمعه تهران؛

خداوند در بخش اقتصادی در حال امتحان ماست

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن قدار و بی رحم است و می خواهد تمام سنگرهای مقاومت و عزت شما را ویران کند.

خداوند در بخش اقتصادی در حال امتحان ماست

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران اظهار داشت: خداوند در بخش اقتصادی در حال امتحان ماست. باید هشیار باشیم و البته در مسائل سیاسی هم در حال امتحان است، چرا که دنیا شما را مورد هجمه همه جانبه قرار می دهد، هم صهیونیست ها و هم دیگر دشمنان شما را مرتب بمباران تبلیغاتی می کنند. شما را اذیت می کنند شما را نیش می زنند. 

آنها می خواهند شما را ناامید و متزلزل کنند

امام جمعه موقت تهران گفت: آنها می خواهند شما را ناامید و متزلزل کنند، اگر اهل صبر باشید، دست پاچه نشوید روی به اهتکار و خرید نیاورید، دشمن را شاد کنید، دشمن الان می خواهد شما را حریص کند، چرا در این شرایط گوش به حرف دشمن می دهید، شما شهید داده اید، مقاومت کنید، اینقدر به دنیا نچسبید، رزاق خدا است، گره ها را خدا باز می کند، مطئمن هستید که این راه شما را به سامان می رساند؟ قطعا نمی رساند. وی افزود: خدا را محور قرار دهید، اینقدر با خدا نامهربانی نکنید، تقوا پیشه کنید و خدا را محور زندگی خود قرار دهید.

حجت الاسلام صدیقی

ما دشمن داریم و باید دانست

صدیقی با اشاره به حادثه تروریستی هفتم تیر تصریح کرد: این مساله درس های بسیاری دارد، از یک طرف ما دشمن داریم و باید دانست که دشمن قدار و بی رحم است و می خواهد تمام سنگرهای مقاومت و عزت شما را ویران کند. این عزیزان که در آن حادثه ترور شدند جز به جرم خدمت و ایثار کشته نشده اند. دشمنان شما خدمتگزاران شما را تحمل نمی کنند. دشمن شناسی جزو اولویت های اول ما در جامعه است. 

وی گفت: مساله دیگر نفوذ در جامعه است که همواره یکی از خطرهای ما بوده و هست. آیت الله بهشتی با آن شخصیت ممتاز سیاسی و مدیریتی به دست چه کسانی کشته شد؟ آیا سرباز اسرائیلی آمد اینجا یا به دست نفوذی‌ها این طور شد؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی