English

مخالفت یک نماینده با طرح حقوق و دستمزد مدیران در مجلس

نماینده مردم یزد در صحن علنی مجلس گفت: افزایش حقوق مدیران و مقامات کشور در شرایط فعلی اقتصادی، بنزین ریختن روی آتش است.

مخالفت یک نماینده با طرح حقوق و دستمزد مدیران در مجلس
به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا صباغیان نماینده مردم یزد در جلسه علنی امروز در مخالفت با طرح یک فوریتی حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشور، اظهار کرد:‌ مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند و با وجود این طرح که باز هم حقوق مدیران افزایش می‌یابد، گویا بنزین ریختن روی آتش است.
 
وی با اشاره به اینکه در ماده 2 این طرح آمده که حقوق مقامات از دو برابر حداکثر حقوق تجاوز نکند، گفت: با وجود این ماده سقف حقوق مدیران به شکل قانونی تا 40-50 میلیون تومان می‌رسد.
 
صباغیان با اشاره به اینکه این قوانین هم اگر تصویب شود مانند قوانینی می‌شود که حقوق‌های نجومی از آن بیرون آمد، تصریح کرد: در این طرح دایره شمول مقامات هم افزایش یافته و حتی مقامات استانی هم به آن اضافه شده است.
 
نماینده مردم یزد با اشاره به شرایط سخت اقتصادی مردم و تعطیلی بسیاری از کارگاه‌ها و کارخانه‌ها، گفت: با وجود چنین شرایط سختی برای مردم ضرورتی به تصویب این قوانین وجود ندارد.
 
وی نسبت به عدم شفافیت این طرح هم انتقاد کرد و گفت: در حالی که حقوق کارگران به صورت مشخص و دقیق تعیین می‌شود اما حقوق مدیران در این طرح به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که کسی از آن سر درنمی آورد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی