English

قدردانی جامعه کشتی از پاسخ رهبر انقلاب

جمعی از مربیان و کشتی گیران تیم های ملی در نامه ای به مقام معظم رهبری ضمن قدردانی از ایشان،تاکید کردند: تمامی مقام های مسئول در قبال خطر تعلیق کشتی ایران بصورت هدفمند سکوت کرده اند.

قدردانی جامعه کشتی از پاسخ رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، متن نامه ارسالی که تحویل دفتر رهبر  انقلاب اسلامی شده است، به شرح زیر است:

محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته

با سلام و احترام،

ضمن آرزوی سربلندی برای ایران عزیز و تبریک عید سعید فطر، به استحضار می رساند، علیرغم اینکه مطلع شده ایم حضرتعالی در پاسخ به درخواست مورخ 17 اسفند ماه سال 1396 جمعی از "قهرمانان و کادرهای فنی تیم های ملی کشتی کشور"، مبنی بر ضرورت حمایت دیپلماتیک سازمان های مسئول به ویژه "شورای امنیت ملی" از قهرمانان ملی کشتی در برابر معضل سیاسی نفوذ "رژیم صهیونیستی" در "کمیته بین المللی المپیک" و اعمال محرومیت های جدید و سنگین برای کشتی گیران ملی پوش، دستور فرموده اید مراجع ذیصلاح و مسئول، لابی صهیونیست ها را خنثی کرده و از طریق مذاکره و حمایت دیپلماتیک از قهرمانان ملی کشتی پشتیبانی کنند، اما متاسفانه از اسفندماه سال گذشته تا کنون، سازمان ها و مراجع مسئول نه تنها هیچ اقدامی انجام نداده اند، بلکه کاملا هدفمند و خودخواسته "سکوت" اختیار کرده اند و هیچ پاسخی نیز به ما نمی دهند.

لازم به توضیح می داند، از حدود بیست روز آینده، "مسابقات جهانی کشتی" در رده های سنی مختلف آغاز می شود. برخی از کشورهای رقیب "ایران" در کشتی، از طریق اعزام کشتی گیر، در حال کامل نمودن تیم های کشتی وابسته به رژیم صهیونیستی هستند. از تیرماه تا آبان ماه سال جاری هشت مسابقه جهانی پیش رو داریم. ما نمی دانیم دلیل عدم حمایت و فرصت سوزی دستگاه های مسئول در سه ماهه گذشته از کشتی کشور چیست؟

کشتی به عنوان پرافتخار ترین ورزش ملی کشور چرا باید در این شرایط سخت، این گونه مورد "بی مهری" و "بداخلاقی" آقایان مسئول قرار بگیرد؟ ما نمی دانیم چرا دستگاه های مسئول، دستور حضرتعالی را پیگیری ننموده اند و هم اکنون نیز کار را به جایی رسانده اند که دیگر زمانی برای پیگیری باقی نمانده است.

حضرتعالی مستحضرید کشتی ورزشی متعلق به طبقات محروم جامعه است. کشتی ورزش "پابرهنه" هاست. کشتی ورزش "رنج" و "زجر" است. ما از حضرتعالی به خاطر پاسخ فوری به درخواست کمک قهرمانان ملی کشتی کشورصمیمانه سپاسگزاریم. اما مردم "پهلوان دوست" ایران و خانواده بزرگ کشتی کشور هرگز مسئولان شناخته شده ‌ای که از سه ماه گذشته تا کنون با سکوت و بازی های مدیریتی، دستور حضرتعالی را اجرا ننموده اند و حداقل فرصت های موجود، برای حمایت از کشتی کشور را نیز سوزانده اند، نخواهند بخشید، و مسئولیت هرگونه محرومیت قهرمانان تیم های ملی کشتی و حتی تعلیق کشتی کشور در مسابقات بین المللی پیش رو، برعهده آنان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی