English

خود فروشی راه گذران زندگی مسیح علی نژاد+سند

خبرنگاران همواره بر حفظ قلم خود در نوشتن تعصب دارند اما خبرنگار فراری ایرانی، مسیح علی نژاد برای گذران زندگی خود به خود فروشی و وطن فروشی روی آورده است.

خود فروشی راه گذران زندگی مسیح علی نژاد+سند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، چندی پیش سندی در خصوص واریز مبالغ قابل توجهی از سوی آژانس BBG به حساب شخصی معصومه (مسیح) علینژاد قمی به دست خبرگزاری موج رسیده است، که با توجه به اقدامات براندازنده ضد حکومتی و ضد فرهنگی این شخص تصمیم به انتشار آنها گرفته شد.

 معصومه علی نژاد قمی معروف به مسیح علی نژاد امروز در کسوت خبرنگار و مجری برای شبکه های معاند جمهوری اسلامی ایران و در راستای برهم زدن نظم اجتماعی و فرهنگی کار می کند، کار خبرنگاری را از سال 1378 با کار در روزنامه همبستگی آغاز کرد. 

علی نژاد در طول فعالیت خود نشریات زنجیره ای که توسط بازوی رسانه ای حلقه کیان و با پشتیبانی کسانی مانند عطاء الله مهاجرانی و شماری از اعضای جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی منتشر می شدند، همکاری نزدیکی داشت و بارها مطالب از او در روزنامه های نزدیک به چپ گرایان درج شد.

اخراج علی نژاد از مجلس

وی که در سال 1383 به عنوان خبرنگار پارلمانی ایلنا و روزنامه همبستگی فعالیت می کرد از سوی کارپردازی مجلس اخراج گردید. دلیل اخراج او، دسترسی غیر قانونی به اسناد خانه ملت عنوان شده است. 

علی نژاد مدتی بعد از ممانعت از ادامه فعالیتش به عنوان خبرنگار پارلمانی در مجلس هفتم به دلیل انتشار اسناد حقوق نمایندگان که اسناد رسمی کشور محسوب می شوند، به انگلیس و اسپانیا رفت. پیش از فعالیت جریان فتنه در سال 88 وی هر از گاهی به ایران می آمد و یک بار پس از مصاحبه با محمد خاتمی تلاش کرد که با محمود احمدی نژاد و علی لاریجانی گفتگو کند اما به دلیل سوابقش با درخواست وی موافقت نشد.

کمپین های ناموفق علی نژاد

علی نژاد مدتی در انگلیس ماند و سپس در سال 2014 در آمریکا ساکن شد. وی نخستین کمپین خود با عنوان «‌آزادی‌های یواشکی» را در فیس بوک راه اندازی کرد. او که خود را فعال حقوق زنان معرفی می کرد تلاش داشت از طریق تعدادی تصویر که در آن زنان و دختران روسری های خود را به نشانه اعتراض برداشته بودند موج اعتراضی علیه حاکمیت و نظام ایجاد کند. اما این حرکت کم جان و بی اثر که به سرعت هم مشخص شد برخی عکس ها از صفحه افراد و بدون اجازه آنها برداشته شده است، راه به جایی نبرد. تا جایی که دیگر امروز هیچ خبری و فعالیتی از این کمپین دیده نمی شود. 

اقدام دیگر علی نژاد راه اندازی چهارشنبه‌های سفید برای مقابله با عفاف و حجاب زن ایرانی بود. در این کمپین با انتشار نماهنگ‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از زنان دعوت می شد تا چهارشنبه‌ها بدون استفاده از حجاب و با نماد شال سفید در معابر عمومی احضار شوند و از خودشان عکس و فیلم تهیه و در فضای مجازی منتشر کنند. این اقدام نیز در هفته ای نخست، هیاهویی در جامعه ایران ایجاد کرد اما به سرعت شعله این حرکت کم سو شد.

اما شغل اصلی مسیح علی نژاد در حال حاضر، اجرای برنامه تبلت از شبکه صدای آمریکا است که به خبرهای اجتماعی و سیاسی در طول یک هفته می پردازد. اما واقعیت این است که اجرای این برنامه صرفا یک کار خبری در قالب مجری گری نیست. علی نژاد در راستای جریان نفوذ و جنگ نرم که در دو دهه اخیر مهمترین سلاح آمریکا و مخالفان نظام حاکم بر ایران شده است، بر آن است تا با القا افکار لیبرالیستی ضد دینی و ضد هنجارهای عرفی جامعه ما، نسل جوان  را شکل دهد.

اهمیت این قبیل فعالیت ها برای تئوریسین های ضد ایرانی آمریکا تا جایی است که برای پیشبرد آن مبالغ کلانی را درنظر گرفته اند. طبق اسناد محرمانه ای که به دست خبرگزاری موج رسیده است، آژانش BBG در طی سالیان 2016، 2017 و 2018 به ترتیب 81.2، 86.4، 264.8 هزار دلار به علی نژاد پرداخت کرده است.

مسیح علی نژاد

این آژانس که ماموریت خود را حمایت از آزادی و دموکراسی، اطلاع رسانی، مشارکت و ارتباط مردم در سراسر جهان اعلام می کند، به دست اندرکاران شبکه VOA پول می پردازد. در واقع مسیح علی نژاد، خبرنگار فراری ایرانی، برای برنامه های ضد فرهنگی و ضد حکومتی خود در این سه سال بیش از 431 هزار دلار دریافت کرده تا بتواند هزینه های زندگی خود را در آمریکا بپردازد. 

در واقع علی نژاد با خودفروشی و همکاری با نهادهای ضد جمهوری اسلامی ایران که تلاش دارند از کوچکترین نارضایتی های اجتماعی و کاستی های اقتصادی مردم سوء استفاده کنند و نظم سیاسی کشور را بهم بزنند، زندگی خود را اداره می کند. مسیح علی نژاد که در زمان حضورش در ایران به عنوان خبرنگار مجلس پس از انتشار اسنادی  باعث جنجال خبری در رسانه های غربی و بزرگنمایی در خصوص وضعیت حقوقی نمایندگان شد متوجه گردید راهکار تامین معاش به شیوه ای ساده تر از کار خبرنگاری واقعی، عمل بر طبق اصولی است که غربی ها مدنظر دارند و برایش بودجه قابل توجهی کنار گذاشته اند. 

مسیح علی نژاد

علی نژاد پس از اولین کار جنجالی خود یعنی منتشر کردن فیش حقوقی نمایندگان و سپس کتاب حاوی خاطراتش از خبرنگاری در حوزه مجلس کشور را ترک کرد. در حالی که نه با تهدید جانی روبرو بود و نه نگرانی بابت زندانی شدن و محدودیت شغلی داشت. وی با حمایت افرادی مانند مهاجرانی که پس از حوادث سال 88، غرب را مامنی برای خود یافته بودند به اروپا رفت و با پشتوانه آنها کارهای ضد فرهنگی خود را شروع کرد.

به طور مسلم اقدامات کوچک و بی اثر علی نژاد که با عدم اقبال عمومی هم روبرو می شود، کار به جایی نخواهد برد و خللی در حکومت ایران ایجاد نمی کند اما باعث می شود ملت ایران به نیت وی پی ببرند که وی تنها با چند سال کار خبرنگاری در کشور و پس بردن به روش هایی که سرویس های امنیتی غرب خوششان می آید، راه تامین هزینه های زندگی او خیانت به میهن است.

مسیح علی نژاد

براین اساس خبرگزاری موج با رسانه ای کردن سند دریافت مواجب کلان علی نژاد، به این سوال پاسخ داد که این افراد که در داخل کشور مهره چندان قابل توجهی نیستند و کسی آینده روشنی بر طبق سطح نبوغ و ذکاوت کاری برایشان متصور نیست، چگونه به راحتی قادر هستند در کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا هزینه های سنگین زندگی را بپردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • امیر

    تا اونجا که من می دونم این خانم از دبیرستان هم اخراجش کردن و قبل از ازدواج هم باردار شده به همین دلیل مردم روستاشون طردش کردن، شوهر اولش طلاقش داده و الآن هم والدینش کلا ازش جدا شدن. توی لندن هم جلوی بچه ا بهش ...جاوز شده.

    • من

      از کجا اینا ر فهمیدی امیر؟جزء متجاوزان بودی یا داشتی تماشا مکردی؟

    • ناشناس

      اینا رو خود علینژاد گفته، و به این قضایا افتخار هم کرده. مورد اخر رو هم تو لندن وقتی داروی روانگردان مصرف کرده بود تو لندن براش اتفاق افتاد.

  • سنا

    دورو - طرف پوله

  • ناشناس

    تا اونجایی که همه می دونن اب از سرچشمه گل آلوده و..........................

  • ناشناس

    کثافت، وطن فروش

  • ....

    على نژاد خاک عالم برسرت بدبخت

  • خاک بر سرت ای علی نژاد بدبخت چگونه آخر عمری خودت رو انگشتنما وسیاه بخت کردی

    • مسیح علینژاد چه خریه شما بزرگش میکنید. دختره ی لا قبا

  • حسام

    بابا این دختره خودش میگه بهم تجاوز شده شما چه انتظاری دارید :)

  • یاس

    فعلا که همین خانم دارن نوجوان های ما رو تشویق به بی حیایی و... میکند و بی حجاب های ۵۰۰ هزارتومانی رو درست کرده با صفحه های ایناستاگرام لو رفتش دستش رو شد. حالا که خودش ایمان و حیا و وطنش رو که به یک زن قدرت میده رو از دست داده.عقده ای شده و نمیتونه این آبرو رو برای دختران سرزمینش ببینه.

  • ناشناس

    این زن بدبخت و قابل ترحم یعنی همین "مسیح علی‌نژاد"، بزرگترین سرمایه وجودیشو که یک زن به داشتنش زنده ست رو خیلی وقته از دست داده، جدای از احترام، شغل آبرومندانه و هرآنچه رو که به بیانی، سالها برای بدست آوردنشون جنگیده، واضحه که برای ادامه دادن دو راه بیشتر نداره یا انکار خودش یا انکار ارزش هاش، این وسط اون آدم بی‌خبری که میاد این آدمو الگوی خودش می‌کنه باید به عقل خودش شک کنه......

  • سارا

    سلام ممنون میشم عکسها را واضح قرار دهید نمیشه تشخیص دادچه چیزی نوشته,برای اینکه جایی نشان دهیم لازم واضح باشد

    • فاطمه

      اين علينژاد بي سواد هنوز نميدونه معني ايدولوژي چيه بعد مياد چي نظرميده اخه خيلي يا خنگه يا فكركرده مردم خنگن

  • ناشناس

    میخره

  • چقدر دروغ نوشتی 😂😂

  • رضا

    واقعا آشغاله

    • مهتاب

      لعنت خدا بروح ناپاکت،به همین زودی آه شهدا.نابودت کنه،تولجن،چه به آیات قرآن جنگیدن،هندجگرخوارررررر

  • ناشناس

    این اشغال رو باهاش مبارزه کنید و بسزای خودش برسانید. اسم لجنشو نیاورد یک روز دستگیر میشه تمام هرکوفتیه کشش ندین کسی حرفهایش راگوش نمیده عزیزان بچسبین بکارشغل مملکت
    خودمون تمام خدانگهدارمردم ایران

    • فرشته

      آخه مملکتی مونده؟؟همه فقط مردم بدبخت میچاپن-خاک بر سرشکن

  • ناشناس

    من مه ازش متنفرم چون خیلی زشت بیحیا بیتربیت و دور از رفتارهای انسانیست.

  • محمد

    سلام بنده یک دوستی داشتم قبلا کارمند یک روزنامه در تهران بود یک بار یک فیلمی نشونم داد دیدم هین خانم علی‌نژاد با ۳الا ۴ تا پسر دختر دیگر دریک پارتی مستهجن بودند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی