English

سرقت اسناد و مدارک محرمانه دفتر ریاست جمهوری تکذیب شد

مرکز حقوقی بین‌المللی ریاست‌جمهوری در اطلاعیه‌ای سرقت اسناد و مدارک محرمانه دفتر حقوقی ریاست جمهوری در لاهه هلند را تکذیب کرد.

سرقت اسناد و مدارک محرمانه دفتر ریاست جمهوری تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرقت اسناد و مدارک محرمانه دفتر حقوقی ریاست جمهوری در لاهه هلند از سوی مرکز حقوق بین المللی ریاست جمهوری تکذیب شد.

مقداری وجوه نقد به سرقت رفته است

در اطلاعیه مرکز حقوقی بین المللی ریاست جمهوری آمده است: در بامداد چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ بخشی از ساختمان اجاری محل استقرار شعبه لاهه، مورد سرقت قرار گرفته و مقداری وجوه نقد (کمی بیش از صد هزار یورو) که برای امور جاری شعبه مورد استفاده بوده، به سرقت رفته است اما سارق یا سارقین کار را ناتمام رها کرده و با به‌جا گذاشتن مقداری از وسایل خود و مقداری از وجوه سرقتی، محل را ترک کرده­ اند.

این اطلاعیه می افزاید: مسئولین شعبه بلافاصله پس از اطلاع مراتب را به پلیس گزارش کردند و مأموران پلیس هم در محل حضور یافتند و با بررسی تخصصی و فنی محل و آثار به‌جامانده از سارقین، گزارش‌های لازم را تهیه نمودند و نتیجه را اعلام خواهند نمود. ضمناً همزمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه نیز در جریان قرار گرفته و اقدامات لازم را انجام دادند و اوضاع تحت کنترل است.

در این اطلاعیه تاکید شده، به موجب بررسی­ هایی که تاکنون انجام گرفته، بخش بایگانی و اسناد و مدارک شعبه و نیز رایانه‌های آن مورد سرقت و دستبرد قرار نگرفته است و اخباری که در بعضی سایت‌ها در این زمینه منتشر شده، مطابق با واقع نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی