English

وزیر کشور:

خودمان را برای هرگونه پاسخگویی آماده کرده ایم

وزیر کشور با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: ماخودمان را برای هرگونه پاسخگویی آماده کرده ایم. ان‌شاءالله با وحدت و انسجام و تلاش بیشتر و دیپلماسی قوی‌تر از این شرایط عبور می کنیم.

خودمان را برای هرگونه پاسخگویی آماده کرده ایم

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: موضوع خروج آمریکا از برجام موضوعی است که از ماه‌ها پیش مطرح شده و در جلسات مختلف در حوزه‌های متفاوتی همچون اقتصادی و سیاسی همه تصمیمات با سناریوهای مختلف درباره این موضوع اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: صحبت‌هایی که رئیس‌جمهور محترم دیشب داشتند، تقریبا جمع بندی تمام تصمیماتی است که طی این مدت گرفته شده است. ما اگر عهدی داشتیم پای آن ماندیم و خواهیم ماند. آمریکا بدعهدی می کند و نمی شود روی آن حساب کرد.

وزیر کشور گفت: ماخودمان را برای هرگونه پاسخگویی آماده کرده ایم. ان‌شاءالله با وحدت و انسجام و تلاش بیشتر و دیپلماسی قوی‌تر از این شرایط عبور می کنیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر چگونگی رفتار اروپا درباره خروج ترامپ از برجام نیز گفت: ما قبول داریم احساس می شود که رفتار اروپایی‌ها همانند موضع‌گیری‌هایی است که درباره این موضوع داشته‌اند.

وزیر کشور در واکنش به طرح گفت‌وگوی ملی گفت: من متوجه نمی شوم که گفت‌وگو ملی یعنی چه گفت‌وگو ملی وجود دارد آنچه که مهم است تقویت وحدت و انسجام است که منافع ملی ما را افزایش دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه