English

قام مقام وزیر کشور:

تندروی در هیچ حوزه ای جواب نمی دهد

هاشمی با اشاره به سیاست اعتدال دولت دوازدهم گفت: تجربه من نشان می دهد که در هیچ حوزه ای تندروی جوابگو نیست و دین اسلام هم دین میانهوری است.

تندروی در هیچ حوزه ای جواب نمی دهد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج, حسین هاشمی در نخستین نشست مدیران کل دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری های کشور در دولت دوازدهم گفت: هیچ وزارت خانه ای مانند وزارت کشور با مردم ارتباط مستقیم ندارد. دهیار, بخش دار, فرماندار, استاندار و وزیر با مردم مرتبطند. 

وی افزود: هیچ وزارت خانه ای چنین قابلیتی ندارد و مسئولین امور بانوان و خانواده می توانند از چنین ظرفیت استفاده کنند. از توانمندی زنان که کارافرین هستند جلوه بدهید و در قالب جشنواره ها آنها را معرفی کنید. 

هاشمی تصریح کرد: وظایف مدیران امور بانوان و خانواده بروز دادن و آشکار کردن توانمندی زنان کارآفرین در شهرها و استانداری ها است و باید با فرماندار, استاندار و بخش دار ارتباط مستمر داشته باشند و پیشنهادهای اجرایی بدهند. 

قام مقام وزیر کشور خاطر نشان کرد: بیش از 60 درصد دانشجویان کشور زن هستند و چنین چیزی در جهان جز در ایران وجود ندارد. این زنان قابلیت های فراوان دارند که باید آشکار شود. مدیران امور بانوان و خانواده باید از توان نمایندگان مجلس هر استان و شهرستان استفاده کنند و فراجناحی عمل نمایند. 

وی اظهار داشت: تندروی در هیچ حوزه ای جواب نمی دهد و دین ما دین اعتدال است. مدیران امور بانوان باید هر جا ضعف می بینند تذکر دهند. کسی که به کارش علاقه داشته باشد موفق تر از کسی است که به خاطر پست در آن جایگاه است.مدیران امور بانوان باید از وظایف وزارت کشور مطلع باشند چون زیر مجموعه این وزارت خانه هستند. برای دریافت بودجه باید کار این حوزه توجیه شود و در این صورت سازمان برنامه و بودجه حتما بودجه را در اختیار قرار خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه