English

روابط عمومی قرارگاه قدس در اطلاعیه ای؛

سه تروریست در مرز میرجاوه به هلاکت رسیدند

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از اقدام قاطعانه رزمندگان این قرارگاه در ناکام گذاشتن حمله بامداد امروز( سه شنبه) تروریست ها به یک برجک مرزبانی در منطقه مرزی میرجاوه خبر داد.

سه تروریست در مرز میرجاوه به هلاکت رسیدند

به گزارش خبرگزاری موج، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای جزئیات درگیری در مرز میرجاوه را اعلام کرد:  در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه  ) یک تیم تروریستی از داخل خاک پاکستان با حمله به برجک مرزبانی ناجا در «میل مرزی ۸۹»، قصد تصرف آن را داشتند که با مقاومت شدید نیروهای مرزبانی مستقر در برجک مواجه و با ورود نیروهای احتیاط به منطقه برای کمک به آنها ، طی یک درگیری شدید ، اقدام قاطعانه و بموقع رزمندگان اسلام تروریست ها را در دستیابی به هدف شوم خود ناکام گذاشتند.

 این اطلاعیه می‌افزاید : در این درگیری سه نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند و تعدادی زخمی و متواری شدند و بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی نیروهای احتیاط با یک تله انفجاری، دو تن از رزمندگان دلاور سپاه شهید و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

یکی از مرزبانان دلاور نیروی انتظامی به شهادت رسید

 گفتنی است؛ همچنین در حمله ناکام تروریست‌ها به این برجک ، یکی از مرزبانان دلاور نیروی انتظامی نیز به شهادت رسید.

 در این اطلاعیه تاکید شده است: نیروهای مستقر در منطقه اعم از  رزمندگان دلاور نیروی زمینی سپاه ، مرزبانان غیور نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی و دفاعی غیرتمند جمهوری اسلامی ایران، از آمادگی کامل برای مقابله قاطعانه با هرگونه تحرک و اقدام از سوی دشمنان انقلاب و ملت ایران برخوردار بوده و از کشورهای دوست و همسایه انتظار دارد خاک خود را محل جولان مزدوران استکبار جهانی قرار ندهند.

به گزارش موج، در پی درگیری صبح امروز در مرز میرجاوه استواردوم «وحید حسین زاده» و سرباز وظیفه «ابوالفضل غلام پور» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه