English

سرلشکر باقری درتماس تلفنی با وزیر دفاع ارتش سوریه:

جنایتکاران از این اقدام غیرقانونی و وحشیانه سودی نخواهند برد

در پی تجاوز جنایتکارانه آمریکا و متحدانش به کشور سوریه عصر امروز در ارتباط تلفنی با وزیر دفاع سوریه تاکید کرد که جنایتکاران نه‌تنها از این اقدام غیرقانونی و وحشیانه سودی نخواهند برد، بلکه ملت و دولت سوریه را در مقابل تهاجم دشمنان خارجی و داخلی خود متحد و منسجم تر خواهد نمود.

جنایتکاران از این اقدام غیرقانونی و وحشیانه سودی نخواهند برد

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تجاوز آشکار و شتابزده ائتلاف غربی که به بهانه واهی استفاده از سلاح شیمیایی صورت گرفته است را ناشی از عصبانیت متجاوزین و حامیان منطقه ای آنان از شکست قطعی تروریست‌ها و پیروزی های چشمگیر ملت و ارتش سوریه و متحدان او بخصوص در غوطه دانست.

سرلشکر باقری تاکید کرد که جنایتکاران نه‌تنها از این اقدام غیرقانونی و وحشیانه سودی نخواهند برد، بلکه ملت و دولت سوریه را در مقابل تهاجم دشمنان خارجی و داخلی خود متحد و منسجم تر خواهد نمود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر ادامه همدلی و حمایت جمهوری اسلامی ایران از کشور سوریه افزود: ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چونان گذشته در کنار ملت و نیروهای مسلح سوریه مبارزه خود با تروریست های جنایتکار را ادامه خواهد داد.

در ادامه سپهبد علی ایوب، وزیر دفاع و رئیس ستاد ارتش سوریه ضمن تشکر از تماس تلفنی سردار باقری، با ارائه توضیحاتی در مورد چگونگی عملیات موشکی غرب علیه سوریه اعلام نمود که اقدام تجاوزکارانه ائتلاف غربی خوشبختانه خسارت چندانی در بر نداشته و نیروهای ارتش سوریه با پدافند دقیق، تعداد قابل توجهی از موشک‌های متجاوزان را مورد هدف قرار دادند.

وی گفت: عدم توفیق نیروهای غربی در انجام این عملیات باعث افزایش روحیه نیروهای ارتش و ملت سوریه گردیده و شرایط بسیار خوبی بر اوضاع سیاسی نظامی سوریه حکمفرماست و این اقدامات تجاوزکارانه هیچ گونه خللی در اراده محور مقاومت و نیروهای سوریه برای ادامه مبارزه با تروریسم و اخراج قطعی آنها از سوریه وارد نخواهد ساخت و همچنان با همکاری مشترک روسیه و جمهوری اسلامی ایران در محور مقاومت با تروریست ها مقابله خواهند نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی