English

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

حمایت از کالای ایرانی نقشه های دشمن در جنگ اقتصادی را خنثی می کند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، با بیان این‌که «امروز اراده ایران می تواند بر دیگر کشورها تحمیل شود»، گفت: از مردم و مسئولان می خواهیم شعار سال 97 را سرلوحه خود قرار دهند.

حمایت از کالای ایرانی نقشه های دشمن در جنگ اقتصادی را خنثی می کند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین سلامی ابراز داشت: حمایت از کالای ایرانی نقشه های دشمن در جنگ اقتصادی را خنثی می کند.

وی در یادواره سردار شهید «حسین املاکی» که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون حماسه آفرینی های شهیدان دانست و اظهار کرد: شهدا رمز ماندگاری انقلاب و نظام هستند.

سردار سلامی شهدا را قهرمانان واقعی ملت دانست و افزود: قهرمانان یک کشور معرف شخصیت ملت آن است و لذا شهید املاکی خورشیدی است که از گیلان طلوع کرد و امروز متعلق به ایران و اسلام است. شهدا شخصیت های طراز اول جامعه هستند، انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را در راه اسلام تقدیم کرده و امروز شهدا ستارگان درخشان آسمان ایران هستند.

وی شهدا را انسان های بصیر و هوشمند دانست و عنوان کرد: شهید املاکی طلایه دار بصیرت بود و بر لزوم ایستادگی مقابل دشمن تاکید داشت؛ لذا مقام معظم رهبری زیباترین و پرمعناترین ویژگی را درخصوص شهید املاکی به کار بردند و از این شهید بزرگوار تعبیر به قهرمان کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این‌که «شهدا کشور را از گردنه های خطرناک عبور دارند»، عنوان کرد: شهدا با درس گرفتن از تاریخ اسلام، اقدام علوی کردند و با پیروی کردن از امام و ولی خود اجازه ندادند مردم در مقابل دشمن تسلیم شوند.

وی انقلاب اسلامی ایران را متکی به قدرت توحید و ایمان دانست و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی که انقلاب اسلامی ایران را مانعی در برابر اهداف استکباری و استعماری خود دید، جنگ هشت ساله را به سرکردگی صدام علیه ملت ما به راه انداخت تا انقلاب نوپای ما را دچار مشکل کند. این در حالی است که متفکران جهان اعتماد داشتند که امنیت بدون تکیه بر آمریکا امکان پذیر نیست، اما با حماسه آفرینی شهدا و همه ملت غیور ایران توانستیم دشمنان را شکست دهیم و آنان را از خاک کشور بیرون کنیم.

سردار سلامی نظریه های معمار کبیر انقلاب اسلامی را بر هم زننده معادلات استکبار دانست و گفت: امام خمینی(ره) ملت ایران را تبدیل به ملتی مقاوم و متحد کرد و امروز یکی از قدرت های جهان محسوب می شویم.

حسین سلامی با اشاره به مشارکت کشورهای دنیا علیه ایران در جنگ هشت ساله، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس طولانی‌ترین جنگ دنیا بود و اگر دفاع نمی کردیم امروز چیزی از جمهوری اسلامی باقی نمی ماند و کفار بر ما تسلط داشتند؛ لذا این عزت و اقتدار را مدیون فداکاری و رشادت شهدا هستیم.

وی با بیان این‌که «کار شهدا تنها به وارستگی و دل کندن از دنیا خلاصه نمی شود»، خاطرنشان کرد: شهدا برای نظام ما قدرت بازدارندگی ایجاد کردند و امروز کسی جرات نمی کند فکر بدی علیه ایران کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این‌که «شهدای ما به شهدای کربلا تاسی کردندن، گفت: شهدا از فرهنگ عاشورا الگو گرفتند و مانند شهیدان کربلا جاویدان شدند.

سردار سلامی با بیان این‌که «ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان تنها به دفاع مقدس خلاصه نمی شود»، اظهار کرد: باید روحیه ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت را زنده نگه داریم، زیرا امروز دشمن در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای ما نقشه های شوم دارد و سعی می کند با تهاجم و تحریم ملت ما را به زانو درآورد تا دست از آرمان های انقلاب اسلامی بکشیم.

وی با بیان این‌که «دشمنی های استکبار جهانی با ملت ایران هر کشوری را نابود می کرد»، گفت: بعد از چهار دهه تحریم همچنان روی پای خود ایستاده ایم و با دشمنان مبارزه می‌کنیم. امروز دشمن از طریق فضای مجازی همه جنبه های زندگی ملت ما به ویژه جوانان را مورد حمله قرار داده است تا ما را از اسلام، مکتب، مسجد، نماز و همه داشته های فرهنگی و اعتقادی مان دور کند؛ لذا باید سیره شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران دفاع از اسلام و انقلاب را در گرو توکل بر خدا و مقاومت در برابر دشمنان خدا دانست و عنوان کرد: ملت ما تصمیم گرفته در مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارد، اما دشمن همچنان دشمنی و توطئه چینی می کند تا ما را از مسیرمان منحرف سازد. مقابله آمریکا و اروپا با دستاوردهای بومی هسته ای جمهوری اسلامی ایران گواهی بر این مدعاست.

حسین سلامی با بیان این‌که «امروز اراده ایران می تواند بر دیگر کشورها تحمیل شود»، تصریح کرد: شهدا به ما درس عزت و اقتدار دادند و امروز جمهوری اسلامی ایران عزتمندانه و مقتدرانه به پشتوانه ولایت فقیه مقابل استکبار ایستاده و تبدیل به قطب قدرت منطقه و دنیا شده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 97 تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: حمایت از کالای ایرانی نقشه های دشمن در جنگ اقتصادی را خنثی می کند؛ لذا از مردم و مسئولان می خواهیم شعار سال 97 را سرلوحه خود قرار دهند.

سردار سلامی ایجاد ناامیدی در مردم را یکی دیگر از نقشه های شوم دشمن دانست و یادآور شد: امروز در کشور با مشکلات انکارناپذیری مواجه هستیم اما مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال 96 نشان دادند که همواره از انقلاب و نظام حمایت می‌کنند، البته هیچ مشکلی غیر قابل حل شدن نیست و مسئولان باید همت بیشتری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه