English

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله:

شیطان بزرگ خواستار سلطه بر همه جهان است

سردار کوثری گفت: شیطان بزرگ از مقاومت، ایستادگی و صلابت گروه‌هایی همچون نُجَباء عصبانی است، آن‌ها خواستار سلطه بر همه جهانند و می‌گویند همه باید تابع ما باشند، حتی از نظر فکری.

شیطان بزرگ خواستار سلطه بر همه جهان است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دفتر رسانه‌ای مقاومت اسلامی نُجَباء در ایران، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله در رابطه با مطرح شدن لایحه تحریمی علیه مقاومت اسلامی نُجَباء در کنگره آمریکا اظهار داشت: اینکه چند سناتور آمریکایی هر چندوقت یک‌بار لایحه یا طرحی را برای تحریم گروه‌های مقاومت مانند نُجَباء پیشنهاد می‌دهند، نشان‌دهنده اوج خباثت این سناتورها نسبت به مکتب آگاهی‌بخش اسلام است. آن‌ها در سال ۲۰۰۸ هم دبیرکل این جنبش آقای شیخ اکرم الکعبی را تحریم کرده بودند.

سردار سرتیپ پاسدار محمد اسماعیل کوثری در ادامه ضمن اشاره به عناد ذاتی آمریکا با محور مقاومت، اضافه کرد: این‌ها قطعاً اشتباه می‌کنند و کور خوانده‌اند اگرکه خیال کنند با این تهدیدها می‌توانند به آن نتیجه و یا اهداف ناحق خودشان برسند؛ زیرا نیروهای نُجَباء برای رسیدن به یک هدف متعالی جمع شده‌اند و این جنبش را تشکیل داده‌اند. اینکه خیال کنند با یک لایحه یا یک طرحی که به کنگره آمریکا دادند می‌توانند فشار وارد کنند، باید بدانند که دنیا آنقدر بزرگ است که این‌ها به‌راحتی می‌توانند مشکلات خودشان را حل کنند.

وی با تأکید بر وحشت سناتورهای آمریکایی از بیداری مردم منطقه در پناه اسلام، خاطرنشان ساخت: طرح یا لایحه این چند سناتور کنگره به نتیجه‌ای نخواهد رسید، همان‌گونه که چهل سال است انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار می‌دهند و نتیجه عکس می‌گیرند.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران در پایان تصریح کرد: شیطان بزرگ از مقاومت، ایستادگی و صلابت گروه‌هایی همچون نُجَباء عصبانی است. آن‌ها خواستار سلطه بر همه جهانند و می‌گویند همه باید تابع ما باشند، حتی از نظر فکری! اما آگاهی که انقلاب اسلامی به ملت‌ها داده، باعث شده است که این جنبش‌ها و گروه‌ها و سازمان‌ها به تأسی از اسلام ناب دور هم جمع شوند و فعالیت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی