English

دنیا ملت ایران را به عنوان ملتی می شناسد که جلوی هیچ ابرقدرتی سر خم نمی کند

سردار غیب پرور با بیان اینکه دنیای استکبار در جریان انقلاب سیلی محکمی از مردم ایران خورد، افزود: امروز همه دنیا، ملت ما را به‌عنوان ملتی می‌شناسند که حق خود را می‌گیرد و جلوی هیچ ابرقدرتی سر خم نمی‌کند.

دنیا ملت ایران را به عنوان ملتی می شناسد که جلوی هیچ ابرقدرتی سر خم نمی کند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار غلام‌حسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش سران طوایف، ریش‌سفیدان و معتمدان  زاهدان بیان کرد: انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ است که باید قدردان و پاسدار آن بود، زیرا ملت ایران را از زیر یوغ استکبار و حکومت طاغوت نجات بخشید و با حفاظت از سرمایه‌های این ملت، اقتدار و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: در دوران حکومت طاغوت، ملت ایران تحقیر می‌شد و نعمت‌های خدادادی که سهم این ملت بود، به تاراج می‌رفت، اربابان اجنبی بر ما سلطه داشتند و ملت ایران در مجامع بین‌المللی جایگاهی نداشت، اما پیروزی انقلاب سبب شد تا همه چیز تغییر کند.

وی با بیان اینکه دنیای استکبار در جریان انقلاب سیلی محکمی از مردم ایران خورد، افزود: امروز همه دنیا، ملت ما را به‌عنوان ملتی می‌شناسند که حق خود را می‌گیرد و جلوی هیچ ابرقدرتی سر خم نمی‌کند.

غیب‌پرور ادامه داد: سپاه خود را خادم مردم می‌داند، زیرا شأن پاسداری در نوکری و خدمت به مردم است و نمونه این تفکر، شهید شوشتری است که با افتخار مدال نوکری مردم را به سینه زد و در این راه تا پای جان رفت.

همایش سران طوایف، ریش‌سفیدان و معتمدان با حضور فرماندهان سپاه، افراد بانفوذ عشایر و معتمدان طوایف در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه