English

سردار علی فضلی:

بسیجیان به دشمنان اجازه ندادند اهداف خود را محقق کنند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان که از نسل‌های دوم و سوم انقلاب اسلامی هستند با حضور در برابر آشوبگران و نا آرامی‌های اخیر به دشمنان اجازه ندادند اهداف خود را محقق کنند.

بسیجیان به دشمنان اجازه ندادند اهداف خود را محقق کنند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علی فضلی در مورد حضور بسیجیان در اغتشاشات اخیر گفت: بسیجیان با حضور در برابر آشوبگران و نا آرامی‌های اخیر به دشمنان اجازه ندادند اهداف خود را محقق کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین پنجشنبه 21 دی ماه در مراسم بزرگداشت شهدای عرفه و هفتمین روز شهادت شهید سجاد شاهسنایی در گلستان شهدا با گرامی داشت شهدای عملیات کربلای پنج اظهار کرد: حدود 85 درصد از رزمندگان عملیات کربلای پنج را بسیجیان تشکیل دادند.

وی با بیان اینکه مردم مطالباتی را در حوزه گرانی، بیکاری، تورم و ...  داشتند، اما عده‌ای به دنبال سوء استفاده از این فرصت بودند، افزود: گروه‌های معاند و دشمنان قسم خورده انقلاب، شعارهای مردم با جنبه اجتماعی را به شعارهای ساختار شکنانه تبدیل کردند و با توهین به مقدسات، اهانت به تمثال شهدا، آتش زدن پرچم و حمله به مساجد و ...  خواستههای مردم را به شکل دیگری نشان دادند.

بسیجیان لحظه‌ای از باورشان غفلت نکردند

سردار علی فضلی تصریح کرد: بسیجیان به سرعت مردم را از صف اغتشاشگران جدا کرده و در برابر آنها ایستادند و افرادی هم چون سجاد شاهسنایی نیز شهادت را در آغوش گرفتند تا در دفاع از دین خدا حریم این امت، امامت و ولایت شکسته نشود. حتی تعدادی از بسیجیان نیز در این ناآرامی ها مصدوم شدند، اما لحظه‌ای از باورهای خود غفلت نکردند.

رهبر معظم انقلاب تاکید دارند نباید از آمریکا غافل شد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امام فرمودند این نبرد، نبرد ملت با ضد ملت، نبرد ایران با ضد ایران، نبرد اسلام با ضد اسلام بود و از این به بعد نیز ادامه دارد و نه دشمن از دشمنی دست برداشته و نه ما لحظه‌ای از اعتقاداتمان فاصله گرفته‌ایم، ادامه داد: امام خمینی (ره) در روزهای ابتدایی دفاع مقدس که رژیم بعثی در حال پیشروی بود، اعلام کردند از دشمن اصلی که آمریکا است نباید غافل شد و امروز نیز رهبر معظم انقلاب تاکید دارند نباید از آمریکا غافل شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با بهره گیری از شبکه‌های اجتماعی مجازی و کانالهای ماهواره‌ای تلاش کرد تا شاید بتواند افکار جوانان را تغییر دهد، اما نتیجه آن امثال شهید حججیها و شهید شاهسنایی‌ها شدند که در دفاع از انقلاب سینه سپر کردند.

سردار علی فضلی اضافه کرد: تمام حرکات دشمن در 40 سال گذشته و پس از انقلاب حمله به نظام اسلامی بوده، زیرا شکل گیری نظام جمهوری اسلامی موجب شد تا حضور سیاسی دشمن در منطقه و ایران ریشه کن شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی