English

دبیر اجرایی خانه احزاب در گفتگو با موج:

احزاب بر لزوم یافتن مکانی برای اعتراضات مردمی تاکید کردند

دبیر اجرایی خانه احزاب گفت: در نشست دبیران کل تمامی احزاب بر چند موضوع اشاره شد که از جمله آنها لزوم یافتن مکانی برای برگزاری اعتراضات مردمی و عملکرد بسیار غیرحرفه ای صدا و سیما در لایه های سیاسی و اجتماعی تاکید کردند.

احزاب بر لزوم یافتن مکانی برای اعتراضات مردمی تاکید کردند

محمدعلی تبرایی درباره جلسه روز گذشته اعضای خانه احزاب در وزارت کشور در ارتباط با اعتراضات مردمی به خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج گفت: این جلسه با حضور دبیران تمامی احزاب و به میزبانی اسماعیل جبارزاده، معاون سیاسی وزارت کشور برگزار شد. 

وی افزود: در این نشست کمالی(عضو کمیسیون ماده ده  و حزب کار) و حشمتیان (مستقل و اعتدال)، باهنر (پیروان خط رهبری )، کرباسچی (کارگزاران)، روح الامینی (عدالت و توسعه)،  حبیبی (موتلفه ) بیادی (آبادگران)، مرتضوی (جانبازان)، میر محمدی (تمدن اسلامی)، خرازی (ندای ایرانیان)، شکوری راد (اتحاد)، کنعانی مقدم (سبز)، حکیمی پور (اراده ملت)، میرزایی نکو (نماینده مجلس و عضو کمیسیون ماده ده احزاب) با موضوع بررسی اغتشاشات و حوادث اخیر ایران حضور یافتند.

دبیراجرایی خانه احزاب درباره اهداف این نشست تصریح کرد: اهداف این نشست دعوت از احزاب جهت تقویت مشارکت های مردمی، ارائه بیانیه و آرام سازی جامعه، شناخت جنس اعتراض ها از زبان احزاب و تداوم گفتگوهای احزاب و آسیب شناسی  اوضاع سیاسی کشور  بود.

تبرایی همچنین در خصوص محور گفتگوها تاکید کرد: موضوعاتی که در این نشست مطرح شد شامل چند محور می شود: 1.عملکرد بسیار غیرحرفه ای صدا وسیما در لایه های سیاسی و اجتماعی و ضعیف نشان دادن دولت، افزایش مطالبات مردم و بدبینی مردم نسبت به دولت و قوا. 2. عملکرد موفق شبکه های ماهواره ای در تصویر سازی رضا شاه در مردم و ضعف صدا وسیما در این شرایط. 3.ضعف رسانه ای دولت در تبیین عملکرد خودش. 4. لزوم جدا دانستن حق اعتراض مردم و مساله اغتشاش و تخریب به تحریک معاندین. 5.دوری از فضای امنیتی شدن کشور به جهت اهمیت ضرورت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی .6.اعتراض  جهت نبود ارتباط با رییس جمهور. 7. اعتراض به جهت عدم حضور نوبخت یا واعظی به عنوان سران حزب اعتدال و توسعه در جلسه شورای گفتگو احزاب و علت افزایش گرانی در بودجه سال بعد. 8. برگزاری جلسه سریع با وزیرکشور و رییس جمهور. 9. پیدا نمودن جا و مکان برای تجمع ها و اعتراض های مردم و احزاب . 10. اتخاذ تدابیر فوری دولت از جمله اشتغال و کاهش گرانی و جوان نمودن بدنه دولت سالمندان . 11.عدم حضور فعالین سیاسی زن و احزاب زن در جلسه حاضر. 12.تشکر از نیروی انتظامی و وزارت کشور در خویشتن داری و عدم اعمال قهوه قهریه 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه