English

روسای کمیته های خانه احزاب تغییر می کند

دبیر اجرایی خانه احزاب گفت: دستور کار مهم جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران انتخاب روسای کمیته ها و جابه جایی کمیته ها بین فراکسیون ها است.

روسای کمیته های خانه احزاب تغییر می کند

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی تبرایی با اشاره به تغییرات جدید اساس نامه خانه احزاب ایران در دو سال گذشته در مجمع عمومی خانه احزاب ایران گفت: هر سال هر فراکسیون دو کمیته را در اختیار دارد و کسی که از فراکسیون خود  ریاست خانه احزاب داشته باشد، سه کمیته از ۷ کمیته را در اختیار دارد.

 دبیر اجرایی خانه احزاب تاکید کرد: حمایت از منافع ملی و امنیت ملی و همکاری ملی دغدغه اصلی شورای مرکزی خانه احزاب ایران و هیات رییسه خانه احزاب بوده است .

وی خاطر نشان کرد: در جلسه قبل حسین کمالی به عنوان تنها کاندیدای اصلاح طلبان شرکت کرد و به عنوان رئیس خانه احزاب با اجماع نظر حاضرین برگزیده شد. سایر اعضای هیات ریسه هم به این صورت که دو نفر از فراکسیون اصول گرایان و دو نفر از فراکسیون مستقلین و اعتدال انتخاب شدند . لازم به ذکر است که نتخاب یک زن در هیات رییسه خانه احزاب قابل توجه این دوره بود.

تبرایی در پایان با اشاره به ادامه روند افتتاح خانه احزاب استان ها افزود: هیات رییسه همچنان در حال پیگیری افتتاح خانه احزاب  در استان های متقاضی و فعال کردن بیشتر کمیته ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه