English

بعیدی نژاد:

ما خواهیم توانست مشکلات مان را خودمان حل کنیم

سفیر ایران در لندن در واکنش به آخرین توییت رئیس‌جمهور آمریکا گفت: غرب خوب می‌داند که ما خواهیم توانست مشکلات مان را خودمان حل کنیم اما عجیب آنجاست که ترامپ که پیش از این در توهینی آشکار، ملت ایران را «ملتی تروریست» خوانده بود، حالا در توهینی دیگر ملت ایران را «ملتی گرسنه» که نیاز به ترحم دارند خوانده است.

ما خواهیم توانست مشکلات مان را خودمان حل کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، متن یادداشت کوتاه حمید بعیدی‌نژاد که در کانال تلگرامش منتشر شده است، به این شرح است: «آمریکا و غرب خوب می‌دانند که ما خواهیم توانست مشکلات مان را خودمان حل کنیم اما عجیب آنجاست که ترامپ که پیش از این در توهینی آشکار، ملت ایران را «ملتی تروریست» خوانده بود، حالا به بهانه دلسوزی منافقانه با شرکت‌کنندگان در تجمعات اعتراض‌آمیز در ایران، در توهینی دیگر ملت ایران را «ملتی گرسنه» که نیاز به ترحم دارند خوانده است.

این در حالی است که او رئیس‌جمهور کشوری است که با داشتن عنوان بزرگ‌ترین اقتصاد قدرتمند جهان، مردمش سال‌هاست با گرسنگی دسته و پنجه نرم می‌کند و اختلاف طبقاتی در آن بیداد می‌کند.

بنا به آمار رسمی از جمله اطلاعات سازمان آمریکایی امداد برای کمک به گرسنگان آمریکا (فیدینگ آمریکا) که هر کس می‌تواند با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت به آن دسترسی داشته باشد، از هر هشت نفر جمعیت آمریکا یک نفر گرسنه است. بر اساس این آمار وحشتناک، 42 میلیون نفر از مردم آمریکا در گرسنگی به سر می‌برند که 13 میلیون نفر از آنان از کودکان و بیش از پنج میلیون نفر از آنان از سالمندان هستند.

آیا بهتر نیست به جای این توهین‌‌های بی‌سابقه از سوی رئیس‌جمهور یک کشور به ملتی سرافراز در طول تاریخ، وی از ملت ایران بخواهد که برای کمک به گرسنگان آمریکا به این کشور کمک کنند؛ ملت ایران با وجود مشکلات خود، دست کمک او را رد نخواهند کرد.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی