English

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

باید فتنه‌های بیگانگان را ناکام بگذاریم/ مردم پیگیر حقوق حقه خود بوده اند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: باید با همبستگی، اتحاد و انسجام ملی، توطئه‌ها و فتنه‌های بیگانگان را ناکام بگذاریم. مردم عزیزمان طی چهار دهه گذشته به خوبی نشان داده‌اند که همواره با تاکید بر روش‌های قانونی، پیگیر حقوق حقه خود بوده و خواهند بود.

باید فتنه‌های بیگانگان را ناکام بگذاریم/ مردم پیگیر حقوق حقه خود بوده اند

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع در جمع مدیران و کارشناسان وزارت دفاع با اشاره به حوادث چند روز اخیر در کشور اظهار داشت: باید با همبستگی، اتحاد و انسجام ملی، توطئه‌ها و فتنه‌های بیگانگان را ناکام بگذاریم.

وی با بیان اینکه با آرامش، امنیت و نظم در چارچوب قانون می توان مطالبات را پیگیری کرد، افزود: مردم عزیزمان طی چهار دهه گذشته به خوبی نشان داده‌اند که همواره با تاکید بر روش‌های قانونی، پیگیر حقوق حقه خود بوده و خواهند بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در شرایط کنونی تمامی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران کمر همت خود را برای تحریک مردم و تهییج آنها به تجمع و ایجاد ناآرامی بسته‌اند، تصریح کرد: استکبار جهانی و دشمنان کشورمان، ایرانی ناامن و بی ثبات را در سر می‌پرورانند.

سرتیپ حاتمی با اشاره به اینکه دولت و تمامی دستگاه‌های خدمتگزار از هیچ کوششی برای برطرف کردن مشکلات مردم فروگذار نخواهند کرد، گفت: حفظ آرامش و نظم، تمکین به قانون و قانونگرایی، تقویت وحدت و انسجام و هماهنگی برای پیگیری خواست و مطالبه مردم، بهترین راه برقراری امنیت عمومی و پاسخگویی مناسب به نیازهای مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه