English

سردار شریف:

منکر نارسایی‌ها نیستیم/ ۹ دی مردم را مقابل فتنه‌ها بیمه کرد

مسوول ستاد قدس و انتفاضه کشور گفت: ما منکر برخی نارسایی‌ها نیستیم اما در سایه تیزهوشی فرزندان ملت و مسوولان بر این موانع کوچک فائق خواهیم آمد.

منکر نارسایی‌ها نیستیم/ 9 دی مردم را مقابل فتنه‌ها بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری موج، مسوول ستاد قدس و انتفاضه کشور گفت: فتنه ۸۸ و حضور حماسی مردم در ۹ دی فرصت ویژه‌ای شد که مردم مقابل فتنه‌ها بیمه شوند.

سردار رمضان شریف در مراسم بزرگداشت حماسۀ نهم دی در مسجد امام حسین(ع) بیرجند، اظهار کرد: 9 دی‌ماه، مقطعی ماندگار در تاریخ حیات انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه9 دی‌، یکی از مواضع ماندگار در تاریخ حیات انقلاب اسلامی است، افزود: وقوع انقلاب اسلامی در شرایطی بود که دو تفکر عمده و اساسی بر مقدرات کره خاکی حاکم بود.

مسوول ستاد قدس و انتفاضه کشور ادامه داد: دو تفکر گفتمان کمونیستی با قلمرو سرزمینی نسبتا بزرگ و گفتمان غربی‌ها به سرکردگی آمریکا و اروپایی‌ها بر جهان حاکم بود.

شریف با بیان اینکه انقلاب اسلامی، احیای فرهنگ قرآن بود، تصریح کرد: بهمن ۵۷ ، امام خمینی(ره) با احیای گفتمان قرآن و پیامبر اعظم(ص)، حرف و تئوری جدیدی برای حکومت بر مردم و در راستای سعادت آنان و در راه رضای خدا بیان کرد.

وی با بیان اینکه زمانی که این گفتمان قرآنی که پیام جدیدی داشت، منتشر شد، گوش‌های شنوای زیادی را به خود جلب کرد، افزود: بشریت خسته از فرهنگ کمونیستی و فرهنگ غربی دنبال حرف جدیدی می‌گشت.

مسوول ستاد قدس و انتفاضه کشور با بیان اینکه در این میان، دشمنی حساب شده غربی‌ها و شرقی‌ها ادامه داشت، اظهار کرد: این دشمنی‌ها باعث شد تا به مردم تازه انقلاب کرده ایران اسلامی که تجهیزات نظامی نداشت، تهاجم کنند.

شریف با بیان اینکه امام خمینی(ره) هوشمندانه با تسلطی که بر تاریخ جهان داشت، با هوشمندی تمام ملت را در این نبرد راهنمایی کرد، افزود: امام خمینی(ره) نهادهایی را در بطن انقلاب و نهادهای سیاسی دیگری تعبیه کرد که امروز قدر آن را می‌دانیم.

وی با بیان اینکه امام(ره) در راستای احیای ارتش جمهوری اسلامی اقدام کرد، اظهار کرد: بسیج و سپاه پاسداران نهادهایی هستند که با تفکر امام(ره) شکل گرفت که اگر امروز ایران را در قله‌ای از قدرت نظامی قرار داده است.

دشمنان را یارای مبارزه با ایران نیست

مسوول ستاد قدس و انتفاضه کشور با بیان اینکه امروز دشمنان را یارای مبارزه با ایران نیست، افزود:  اگر ما تهدید دفاع مقدس را به فرصتی برای اقتدار نظامی تبدیل کردیم، سایر تهدیدها را نیز می‌توانیم به فرصتی برای انقلاب اسلامی تبدیل کنیم.

شریف با بیان اینکه امام خامنه‌ای در ابتدای شکل گیری فتنه ۸۸ به همه هشدار دادند که مطمئن باشید که سران فتنه در خارج از کشور هستند، تصریح کرد: جریان فتنه، هشت ماه طول کشید تا به تهاجم مستقیم به عاشورا رسیدیم و مردم ایران به خشم آمدند و تهدید را به فرصت تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه این فرصت، بصیرت مردم ایران اسلامی را بالا برد، تصریح کرد:  دشمنان تلاش کردند فرصت پیش آمده در انتخابات را تبدیل به تهدید کنند اما نتوانستند.

مسوول ستاد قدس و انتفاضه کشور بیان کرد: هر گاه که ملت، کشور و مردم ما یک افتخار بزرگ را کسب می‌کنند، دشمن طرح جدیدی را از آستین خود بیرون می‌کشد و برای انحراف افکار عمومی ارائه می‌کند.

شریف با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان ما بخاطر گسترش گفتمان انقلاب اسلامی، حرکت امام خمینی(ره)، حاکم شدن احکام دینی و پیاده شدن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: 9 دی نشان داد که افرادی که مومنانه از رابطه امام و امت پیروی کنند، سرنوشت آنان پیروزی ملت و خواری دشمن است.

دشمن انگشت به دهان مانده است

وی با بیان اینکه امنیت، مهم‌ترین نیاز کشورها است، افزود:ایران ما امن‌ترین کشورها است و امروز در شاخه‌های نظامی و غیر نظامی به قدرتی رسیدیم که دشمن انگشت به دهان مانده است.

مسوول ستاد قدس و انتفاضه کشور یادآور شد: ما منکر برخی نارسایی‌ها نیستیم اما در سایه تیزهوشی فرزندان ملت و مسوولان بر این موانع کوچک فائق خواهیم آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه