English

رییس ستاد کل نیروهای مسلح:

ضرورت تقویت بسیج برای اقتدار نظام و تقویت قدرت باز دارندگی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از نمایشگاه عملکرد بسیج بر ضرورت تقویت بسیج برای ارتقای قدرت بازدارندگی کشور تاکید کرد و گفت: از مقابله با تهدید دشمنان لحظه‌ای نباید غفلت کرد.

ضرورت تقویت بسیج برای اقتدار نظام و تقویت قدرت باز دارندگی
به گزارش خبرگزاری موج، سرلشگر محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح، به همراه هیاتی بلند پایه از معاونین خود با حضور در ستاد سازمان بسیج مستضعفین، از نمایشگاه عملکرد این نهاد مردمی بازدید و با حضور در جلسه ی شورای معاونین و اقشار بسیج، سخنانی ایراد کرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با گرامی داشت ایام عملیات کربلای 4 گفت: انقلاب اسلامی در شرایط خطیری است و مسئولیت بسیج در اقتدار نظام و تقویت باز دارندگی در مقابل همه ی تهدیدهای نظام سلطه، بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به توطئه های همه جانبه ی دشمنان تاکید کرد: دشمن دایما در حال توطیه علیه این انقلاب شکوهمند است چرا که انقلاب اسلامی را تنها تهدیدی می دانند که در مقابل تمام ریشه های خبیث دشمنان که سال ها تلاش کرده اند تا علیه بشریت ایجاد کنند، ایستادگی کرده و سدّ راه آنها گردیده است.

سرلشگر باقری در همین خصوص افزود: در این مسیر، هم باید توطئه های دشمن را خنثی کرد و هم با رویکردی آفندی، دشمن را غافلگیر و به عقب راند، همانطور که در این برهه ی تاریخی اخیر در عراق و سوریه؛ شاهد شکست جبهه ی دشمن در مقابل خروش انقلابی جبهه ی مقاومت بودیم.

وی با تاکید بر هوشیاری ملّت تصریح کرد: نباید از مساله ی مقابله با تهدید غافل بود و در عین حال باید از کلیه ی فرصت های فرا روی نظام استفاده کرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه ی سخنان خود با تقدیر از زحمات صورت گرفته در بسیج خاطر نشان کرد:مهم این است که بسیج در مسیر رشد و تعالی قرار داشته و باید همه در راستای تقویت بسیج گام بردارند.

وی ادامه داد: الگوی فرهنگی طراز انقلاب، بصیرت بخشی، تقویت روحیه و مدیریت جهادی، تربیت کادر طراز انقلاب و توسعه ی روحیه ی بسیجی هر یک کارهای بزرگی است به عظمت کشور، که بایستی توسط بسیج با پشتیبانی همگان انجام گیرد.

سرلشگر باقری همچنین بسیج را دریای بیکرانی از اقدامات، سیاست ها و تدابیر دانسته و اظهار داشت: همه ی ما باید به فکر اعتلا و ارتقای انقلاب و نظام بوده و با برنامه ریزی، عمق اندیشی و دور اندیشی در پی تحقق فرمایشات فرمانده معظم کل قوا باشیم.

گفتنی است در این بازدید و جلسه ی همفکری؛ سردار غیب پرور و تنی چند از مسئولان عالی بسیج گزارشی از اقدامات صورت گرفته را در حوزه های گوناگون ارایه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی