English

امیر سیاری:

دشمن قصد دارد مسیر انقلاب را بدون لشکرکشی تغییر دهد

معاون هماهنگ کننده ارتش، گفت: دشمن قصد دارد سبک زندگی ما را عوض کند تا مسیر انقلاب بدون لشکرکشی تغییر یابد و تنها راه مقابله با این کار آنان، عمل به دستورات قرآن است.

دشمن قصد دارد مسیر انقلاب را بدون لشکرکشی تغییر دهد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر حبیب‌الله سیاری طی سخنانی در آیین اختتامیه سی‌وهفتمین دروه مسابقات قرآنی آجا که از صبح امروز در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، با بیان اینکه ما با استکبار جهانی هیچ وجه مشترکی نداریم، گفت: استکبار به دنبال سلطه است و ما به دنبال راه خدا هستیم پس از آنجا که منافع دشمنان با پیروزی انقلاب در ایران از بین رفت آنان دشمنی را برای شکست انقلاب آغاز کردند.

وی با اشاره به اقدامات دشمنان برای شکست دادن انقلاب گفت: دشمنان ابتدا ترور را آغاز کردند اما موفق نشدند سپس به سراغ جنگ‌های قومی رفتند و بعد هم جنگ تحمیلی را آغاز کردند و در نهایت تحریم و جنگ‌های نیابتی را راه انداختند که در هیچ کدام موفق نبودند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند با راه جنگ نرم بر ذهن جونان مسلط شوند، گفت: این تسلط باعث می‌شود رفتارهای جوانان عوض و آنچه دشمنان می‌خواهند اجرایی شود که در این صورت دیگر جنگ سخت لازم نیست اما تنها راه مقابله با این کار دشمن، اصلاح سبک زندگی است، چرا که دشمنان می‌خواهند هویت ملت ما را بگیرند.

سیاری تاکید کرد: آنان هدفشان این است که با گرفتن هویت از ما، کاری کنند که دیگر از اعتقادات خود دفاع نکنیم و برای این کار هم بیش‌ از ۳ هزار شبکه ‌را در تلویزیون و فضای مجازی به راه انداختند.

دشمن قصد دارد سبک زندگی ما را عوض کند

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در پایان گفت: دشمن قصد دارد سبک زندگی ما را عوض کند تا مسیر انقلاب بدون لشکرکشی تغییر یابد و تنها راه مقابله با این کار آنان، عمل به دستورات قرآن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه