English

تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور

اکبر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را در جلسه علنی امروز مجلس قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری موج،  متن این تذکرات به شرح زیر است:

*محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر به اتفاق ۱۱ نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری: پیگیری فوری و سریع برای لغو دستور دادستان اصفهان در خصوص منع شرکت های آب، برق و گاز از دادن انشعاب به متقاضیان برخلاف قانون مصوب.

*محسن بیگلری نماینده سقز به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: علت کم توجهی و تاخیر در راه اندازی دانشکده علوم و فنون سقز چیست؟

*مصطفی ذوالقدر نماینده میناب به وزیر بهداشت: تسریع در  احداث بیمارستان دوم میناب.

*اصغر مسعودی نماینده نی ریز و استهبان به وزیر راه: تعریض راه نی ریز- آباده و اصلاح پیچ های خطرناک.

*علی کرد نماینده خاش و میرجاوه به وزیر کشور: علت عدم استقرار ادارات و نهادهای دولتی در مرکز بخش‌های کورین، ریگ و ملک استان سیستان و بلوچستان.

*فاطمه ذوالقدر نماینده تهران به اتفاق ۱۲ نفر از نمایندگان به وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنعت، معدن و تجارت: لزوم رسیدگی فوری به وضعیت افزایش تعرفه گمرکی واردات کاغذ.

*قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس به وزیر نیرو: لزوم تسریع در برق رسانی به روستای ورکلو از توابع بخش مرزن آباد چالوس که نیروگاه سد سیاه بیشه ۱۰ سال است که مردم را سرگردان کرده است.

*حسن نوروزی نماینده رباط کریم به رییس جمهور: علت عدم توجه دولت به قوانین امور ایثارگران، قانون بودجه ۹۶ و قانون جامع ایثارگران چیست؟

*علی محمد شاعری نماینده بهشهر به وزیر صنعت: افزایش بی رویه قیمت خودرو در بازار.

*اقبال محمدیان نماینده رامهرمز به وزیر رفاه: تسریع در پرداخت به موقع حقوق و مزایای بازنشسته‌های فولاد خوزستان.

*محسن بیگلری نماینده سقز به وزیر علوم: علت تاخیر در راه اندازی آموزشکده فنی - حرفه‌ای بانه.

*حسن نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر کشور: چرا وعده شما مربوط به سکونت فرمانداران، بخشداران و شهرداران شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان عملی نمی شود، همچنین علت تاخیر در استقرار بخشداری شهر پرند چیست؟

*خجسته، ابوترابی و ابراهیم رضایی نمایندگان همدان، نجف آباد و خمین به رییس جمهور: لزوم توجه جدی و مقابله با فساد در مجموعه‌های اقتصادی بنیاد شهید امور ایثارگران از جمله شرکت‌های بازرگانی شاهد و سازمان اقتصادی کوثر.

*جلیل مختار نماینده آبادان، راضی نوری نماینده شوش به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: تسریع در اجرای حکم بند الف ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه برای معرفی مناطق عملیاتی خوزستان به سازمان برنامه.

*علی گلمرادی نماینده ماهشهر به وزیر نیرو: بی توجهی معاونت امور آب وزارتخانه در تامین آب شرب شهرستان هندیجان و ایجاد نارضایتی در بین مردم.

*هادی شوشتری نماینده قوچان به وزیر راه: تامین و تخصیص اعتبار جهت فعال سازی محور امیرآباد، در شهرستان فاروج خراسان شمالی.

*محمد عزیزی و احمد بیگدلی نمایندگان ابهر و خرمدره و سلطانیه به وزیر راه: دلیل تعلل در تعریض جاده ابهر به قیدار.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه