English

وزیر اطلاعات:

مسوولان و مردم باید همگرایانه در زمینه پیشبرد امور فعالیت کنند

وزیر اطلاعات با اعلام اینکه تنازع و مشاجره باعث زمین گیر شدن امت‌ها می‌شود، تصریح کرد: مسوولان و مردم باید همگرایانه در زمینه پیشبرد امور فعالیت کنند.

مسوولان و مردم باید همگرایانه در زمینه پیشبرد امور فعالیت کنند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود علوی در جلسه  شورای اداری استان البرز گفت: با لطف خداوند، هدایت‌های مقام معظم رهبری و ایستادگی دستگاه‌های مختلف نظام، خلافت خودخوانده داعش و مسائل بزرگ را پشت سر گذاشتیم اما دشمنان همچنان اسلحه خود را کنار نگذاشته‌اند و درصدد تلاش برای ایجاد سرپل‌هایی در کشورهای دیگر ضد نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و در این مسیر نباید دچار غفلت شد.
وی در ادامه به زادروز ولادت حضرت رسول اکرام (ص) اشاره کرد و افزود: پیامبر اکرم (ص) عقل کامل عالم خلقت هستند و بن بست شکن و همیشه پیروز میدان‌های نبرد و اراده جهان اسلام بودند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه پیامبر کمتر از ربع قرن در سرزمین برهوت و در میان قبائل متفرق امت وسط را تشکیل داد و در کمترین زمان ابرقدرت‌های جهان را مقهور ساخت افزود: اکنون فرصتی است که از لحاظ فکری، نرم افزاری و سخت افزاری در جهت دین مبین اسلام و آموزه‌های پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت گام برداریم.

تنازع و مشاجره باعث زمین گیر شدن امت‌ها می‌شود 

وی به فرارسیدن هفته وحدت اشاره کرد و گفت: تنازع و مشاجره باعث زمین گیر شدن امت‌ها می‌شود و مسوولان و مردم باید همگرایانه در زمینه پیشبرد امور فعالیت کنند.
این مسئول ادامه داد: نگاه به مسئولیت و امکانات مادی امتحانی الهی است و باید به این مسائل به عنوان ابزار خدمت رسانی نگریسته شود و خدمت به مردم را نعمتی از سوی پروردگار دانست و شکر این نعمت را بجا آورد.
علوی با بیان اینکه حکومت باید برای همه عدالت و خدمت رسانی بی منت داشته باشد و با خوش اخلاقی رضایت ارباب رجوع را بدست آورد افزود: در فرهنگ اسلام و قرآن همه چیز در محوریت مردم است؛ امروز نیز خاستگاه نظام جمهوری اسلامی ایران مردم‌اند و همه مسئولان به برکت رشادت‌ها و حضور در صحنه آنان، خدمتگزار مردم هستیم.

 مسائل تهران بدون پیوست امنیتی با البرز امکان پذیر نیست

وزیر اطلاعات در ادامه مسائل تهران و البرز را به هم گره خورده عنوان و اعلام کرد: مسائل تهران بدون پیوست امنیتی با البرز امکان پذیر نیست.
علوی با بیان اینکه دشمنان درصدد به چالش کشاندن امنیت کشور هستند و نیروهای امنیتی و شورای تامین باید با هوشیاری کامل نقاط کور را شناسایی کنند تا جلوی اقدامات دشمن گرفته شود اظهار کرد: در شرایطی که متزلزل‌ترین شرایط امنیتی را در منطقه شاهد هستیم در ایران اسلامی به کرات شاهد ضربه خوردن تیم‌های تروریستی  بوده و بیش از 120 تیم تروریستی منهدم شدند.
وی تصریح کرد: این دستاوردها با تلاش دستگاه‌های مختلف و همدلی و هم افزایی میان آنها به دست آمده است و سربازان گمنام امام زمان (عج) نقش بی بدیل خود را ایفا کرده اند.

مدیران استان باید از این ظرفیت‌ها بخوبی استفاده کنند

علوی از  حساسیت‌ها و تنوع قومی و مذهبی در  البرز  گفت افزود: مدیران استان باید از این ظرفیت‌ها بخوبی استفاده کنند.
وزیر اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان در هر استانی منشا خیر و برکت بوده و مسوولان قدردان زحمات بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه