English

در بازدید از روند اسکان زلزله‌زدگان غرب کشور

تا کنون ۱۰۰۰ صفحه بتنی برای استقرار کانکس‌ها آماده شده است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که به نمایندگی از رئیس و اعضای مجمع تشخیص برای دومین بار پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه به این استان سفر کرده، صبح روز جمعه از مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب و قصر شیرین بازدید کرد.

تا کنون ۱۰۰۰ صفحه بتنی برای استقرار کانکس‌ها آماده شده است

به گزارش خبرگزاری موج، محسن رضایی با حضور در منطقه «ازگله» سرپل ذهاب و  روستای کوئیک حسن که دچار بیشترین خسارات شده بودند، از محل استقرار کانکس‌های موقت و روند امدادرسانی به روستاییان بازدید کرد.

وی همچنین با حضور در موسسه «حرا» قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء در جریان مراحل تولید و ساخت کانکس های اسکان موقت و روند توزیع آنها قرار گرفت.

در این بازدید، یکی از مدیران پروژه توضیح داد که قرارگاه خاتم در نظر دارد تعداد هشت هزار کانکس برای اسکان موقت آسیب دیدگان به طور رایگان تولید نماید که در حال حاضر ظرفیت تولید روزانه ۸۰ دستگاه برای ساخت و ۸۰ دستگاه برای نصب وجود دارد اما با اقدامات و پشتیبانی‌های صورت گرفته احتمال می‌رود ظرفیت تولید روزانه تا صد دستگاه در روزهای آینده افزایش یابد.‌ همچنان که تا کنون ۱۰۰۰ صفحه بتنی برای استقرار کانکس‌ها آماده شده است. رضایی با اظهار قدردانی از تلاش‌های قرارگاه خاتم الانبیاء خواستار افزایش نظارت دقیق بر کیفیت ساخت این کانکس‌ها و افزایش ظرفیت و گنجایش آنها شد و تاکید کرد: با توجه به فصل سرما، انتظار می‌رود که تا آخر دی ماه توان تولید این مرکز به ۱۰ هزار کانکس برسد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه