English

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با فرمانده کل ارتش دیدار کردند

رییس و اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در دیدار با امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از اقدامات ارتش در حوزه های دفاعی، امنیتی و نجات و امداد مردم در زلزله سر پل ذهاب قدردانی کردند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با فرمانده کل ارتش دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری موج، در این دیدار که در ستاد فرماندهی ارتش صورت گرفت، مسائلی از جمله بررسی ابعاد زلزله و چگونگی کمک‌رسانی به مردم زلزله زده سر پل ذهاب، مشکلات بازنشستگان و تهدیدات بالقوه دشمنان و راه‌های ارتقای امنیت مرزهای زمینی، هوایی و دریایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این گزارش حاکی است علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و اعضای این کمیسیون از سرعت عمل، مدیریت و حضور به موقع و موثر ارتش جمهوری اسلامی ایران در نجات و امداد مردم مصیبت دیده در زلزله سر پل ذهاب قدردانی  و مواضع و راهبردهای اخیر ارتش در حوزه‌های مختلف و همچنین تقویت اتحاد نیروهای مسلح را موجب ارتقاء توان دفاعی کشور دانستند.

در این دیدار که امیر سرتیپ حسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش و همچنین امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌ کننده ارتش حضور داشتند، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش با تحلیل مسائل و مشکلات و راهکارهای مقابله با بحران‌ها در آینده، بهره‌مندی بیشتر و بهتر از توانمندی‌های کشور و نیروهای مسلح در بحران ها را مورد تاکید قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه