English

با دستور امیر حاتمی؛

۳۰۰ کانکس به مناطق زلزله زده توسط وزارت دفاع اهدا شد

مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع با تشریح اقدامات و کمک های این وزارتخانه در مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: با دستور وزیر دفاع، ۳۰۰ کانکس از طرف وزارت دفاع به مناطق زلزله زده اهدا شد.

۳۰۰ کانکس به مناطق زلزله زده توسط وزارت دفاع اهدا شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سرهنگ داود عبدی با بیان اینکه خدمات رسانی وزارت دفاع به زلزله زدگان از همان لحظات اولیه وقوع زلزله آغاز شده و هنوز ادامه دارد، اظهار داشت: بعد از وقوع زلزله، قرارگاه مهندسی و مرکز مین زدایی مستقر در قصر شیرین به همراه تعداد ۱۰ دستگاه لودر و بیل مکانیکی، ۱۱ دستگاه آمبولانس و ۴۰ نیروی مهندسی و بهیار به سرپل ذهاب اعزام شدند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع تاکنون ۱۵ تریلی و ۶ کامیون به وزن تقریبی ۴۰۰ تن شامل اقلام خوراکی، پتو، چادر و دیگر لوازم مصرفی و بهداشتی را برای زلزله زدگان ارسال کرده است، گفت: بیمه کوثر وزارت دفاع نیز از همان روز اول بعد از وقوع زلزله در مناطق اسلام آباد، سرپل ذهاب و جوانرود مستقر شده و تاکنون ۳۵۰۰ پرونده برای حادثه دیدگان دارای بیمه تشکیل و برآورد خسارت نموده است.

سرهنگ عبدی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بازدید از مناطق زلزله زده مبنی بر اسکان سریع زلزله زدگان خاطرنشان کرد: این وزارتخانه در بحث اسکان موقت زلزله زدگان تاکنون ۳۰۰ دستگاه کانکس در ابعاد ۱۲ در ۲.۵ و ۶ در ۲.۵ را به همراه ۳۰ دستگاه چادر سرویس بهداشتی، ۲۰ دستگاه کانتینری سرویس بهداشتی سیار، ۳۰۰ دستگاه سیستم گرمایشی برقی و ۴۵۰۰ متر مربع موکت برای زلزله زدگان ارسال کرده است.

وی در ادامه افزود: طی هماهنگی با بنیاد مسکن این ۳۰۰ کانکس تا پایان هفته جاری در ۲۳ روستا برای ۳۰۰ خانواده در محدوده دشت ذهاب نصب خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع در پایان گفت: خدمات و کمک های این وزارتخانه به مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه تداوم و استمرار خواهد داشت تا کمی از تالمات این عزیزان کاسته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی