English

نعمتی پس از نشست غیرعلنی مجلس با سیف اعلام کرد:

اختصاص ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از سوی بانک مرکزی برای حل مشکل سپرده گذاران کاسپین

بهروز نعمتی گفت: پرداختی تا سقف 200 میلیون تومان برای تمامی سپرده‌گذاران کاسپین در دستور کار قرار گرفته و مبلغ 3 هزار و 600 میلیارد تومان از طرف بانک مرکزی به این امر اختصاص یافته است.

اختصاص 3 هزار و 600 میلیارد تومان از سوی بانک مرکزی برای حل مشکل سپرده گذاران کاسپین

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، بهروز نعمتی در تشریح نشست غیرعلنی امروز (یکشنبه، 5 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه دو ساعته رئیس بانک مرکزی گزارشی از وضعیت موسسات مالی و اعتباری به نمایندگان ارائه کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلاتی که در نحوه پرداخت به مجموعه کاسپین وجود داشت با دقت بیشتری مدنظر قرار گرفت بنابراین بر اساس اقدامات مناسب در رأس سران سه قوه  و خواست نظام و مسئولان باید هر چه سریعتر مشکلات موسسات مالی حل و فصل شود.

وی یادآور شد: پرداختی تا سقف 200 میلیون تومان برای تمامی سپرده‌گذاران کاسپین در دستور کار قرار گرفته و مبلغ 3 هزار و 600 میلیارد تومان از طرف بانک مرکزی به این امر اختصاص یافته؛ این رقم بیش از 98 درصد مجموعه سپرده گذاران بوده است ضمن اینکه مسئولان درصدد هستند 2 درصد باقی مانده نیز پرداخت شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: پرداختی سایر موسسات مالی نیز در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد بنابراین مجموعه پرداختی‌ها قریب به 95 درصد است که 5 درصد باقی مانده نیز با تلاش سه قوه پرداخت خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه