English

سهراب گیلانی:

شوشتر سال تحصیلی را با ۲۰۶ کلاس بدون معلم آغاز کرد

نماینده مردم شوشتر گفت: سال تحصیلی امسال را شهر شوشتر با 206 کلاس بدون معلم شروع کرد.

شوشتر سال تحصیلی را با 206 کلاس بدون معلم آغاز کرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در نطق میان‌دستور امروز صحن علنی مجلس گفت: از موکب‌داران استان خوزستان و همچنین استانداری خوزستان و وزارت کشور برای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه آمریکا به عنوان کشوری بدعهد و بدسیرت در حوزه سیاسی و حامی تروریسم مطرح است، ادامه داد: آمریکا برای حفظ موقعیت برتر به هر تزویر و رفتار غیرانسانی متوسل شده است و  در جنگ‌افروزی‌ها، کودک‌کشی‌های اسرائیل، جنایات عربستان در یمن و جنایات حکام بحرین مشارکت دارد و حامی همه‌جانبه آنهاست.

نماینده مردم شوشتر تصریح کرد: برجام معاهده چندجانبه‌ای است که آمریکا ملزم به انجام تعهدات آن است و بی‌شک خواسته ملت ما از مسوولان خود این است که ایران هیچ تعهد دیگری را نپذیرد.

گیلانی تأکید کرد: عربستان سعودی مطمئنا مسیر سیاسی تاریخی را انتخاب کرده که در تنگه این راه قطعا گرفتار خواهد شد و آوار بر سر او فرود خواهد آمد و ما دست‌های آمریکا را در راهبری عربستان به وضوح می‌بینیم.

وی افزود: عربستان تجربه حمایت از داعش را دید، تجربه حمایت آمریکا از صدام و اعدام وی را دید، تجربه همراهی آمریکا با قذافی را دید و مطمئن باشد که به زودی تجربه تلخ و سنگین و جبران‌ناپذیر هم‌پیمانی خود با آمریکا را هم خواهد دید.

نماینده مردم شوشتر تصریح کرد: به وزیر خارجه کشورمان پیشنهاد می‌کنم برای فائق آمدن بر مشکلات در منطقه و تعامل وحدت‌بخش به انجام پیمان‌های برد_ برد بین دولت‌های منطقه اقدام کند.

گیلانی با بیان اینکه امروز بزرگترین خدمت در ایران اهتمام و تلاش پرسرعت قوای سه‌گانه به خصوص حمایت وسیع دولت از بخش خصوصی در رفع بیکاری و ایجاد اشتغال است، اظهار کرد: برای برون‌رفت از این تنگناهای غم‌انگیز عمل به اقتصاد مقاومتی مبتنی بر تولید اشتغال خواهد بود و هماهنگ‌سازی بخش آموزش، صنعت، کشاورزی، انرژی و گردشگری با پشتوانه مالی بانک‌ها و همچنین بهره‌مندی چندبرابری از ظرفیت‌های اشتغالزایی سرمایه‌گذاری خارجی در داخل ایران باید در دستور کار قرار گیرد. امیدوارم دولت در بودجه سال 97 این رویکرد را با شفافیت ایجاد کند.

وی در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسوولان خواست که هرچه سریعتر به آنان رسیدگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه