English

آوایی در دیدار با دبیر اجرایی دفتر سازمان ملل متحد:

ایران برنامه مشترک ۵ ساله با دفتر unodc در حوزه های مختلف دارد

وزیر دادگستری گفت: جمهوری اسلامی ایران با توجه به اولویت های خود علاقه مند است برنامه مربوطه با همکاری دفتر و پشتیبانی دفتر سازمان ملل انجام شود.

ایران برنامه مشترک 5 ساله با دفتر unodc در حوزه های مختلف دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، در این ملاقات راه های تقویت همکاری مرجع ملی مبارزه با فساد با آن دفتر و همچنین سایر زمینه‌های همکاری از جمله پولشویی، مواد مخدر و سایر موارد مورد تاکید دو طرف قرار گرفت.

وزیر دادگستری کشورمان در این دیدار با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برنامه مشترک 5 ساله با دفتر unodc در حوزه های مختلف دارد، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به اولویت های خود علاقه مند است برنامه مربوطه با همکاری دفتر و پشتیبانی دفتر سازمان ملل انجام شود؛ زیرا بر اساس اصول اساسی و اعتقادی حاکم بر باورهای سیاسی جمهوری اسلامی ایران، مبارزه با جرم و جنایت و مواد مخدر و فساد مورد ملاحظه و تاکید جدی است.

همچنین در این دیدار "فدوتوف" دبیر اجرایی دفتر سازمان ملل متحد برای مبارزه با مواد مخدر و جرم و جنایت، ضمن اشاره به چند سفر خود به تهران اظهار داشت: تقویت رابطه دفتر سازمان ملل متحد یکی از اولویت های ما بوده و اطمینان داریم که با حضور نماینده این دفتر در تهران کلیه راه های تقویت این همکاری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه