English

کواکبیان:

اصلاح طلبان بیشترین پشتیبانی را از سپاه دارند

کواکبیان گفت: اصلاح طلبان بیشترین پشتیبانی را از سپاه پاسداران در قبال آمریکایی‌ها دارند، لذا باید این وحدت و انسجام را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

اصلاح طلبان بیشترین پشتیبانی را از سپاه دارند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 10 آبان) مجلس شورای اسلامی، پس از ارائه گزارش 6 ماهه سوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از روند اجرای برجام گفت: گزارش ارائه شده از سوی کمیسیون امنیت مطالب خوبی را ارائه کرد که امیدوارم سبب آگاهی ملت شود اما در این راستا برخی رفتارهای دلواپسانه‌ای داشتند که باید به آنها یادآوری کنیم که توسط یک قطعنامه در برجام توانستیم همه قطعنامه‌های تحریمی را از بین ببریم و از ذیل فصل 7 منشور سازمان ملل خارج شویم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با برجام توانستیم حق مسلم کشورمان که همان غنی سازی مسالمت آمیز است را به دست بیاوریم و به رسمیت بشناسیم.

وی با اشاره به اینکه موضوعاتی مانند بیمه، تحریم‌های بانکی، کشتیرانی و ... توسط برجام سهولت پیدا کرد اما متأسفانه در برخی از موارد با نقض عهد آمریکا نیز مواجه هستیم، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای برجام این است که فهمیدیم آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند. هم اکنون کشورمان در اوج اقتدار به سر می‌برد و توانسته مشکلات در سوریه، عراق و حتی توطئه اقلیم کردستان عراق را برطرف کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه باید بدانیم که رهبری و مردم، انسجام داخلی، قدرت دفاعی و دیپلماسی 3 مولفه قدرت هستند که نباید در میان آنها جدایی انداخته شود، تأکید کرد: اصلاح طلبان بیشترین پشتیبانی را از سپاه پاسداران در قبال آمریکایی‌ها دارند لذا باید این وحدت و انسجام را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای خاطر نشان کرد: دشمن مسائل اقتصادی کشورمان را هدف گرفته تا از این طریق با مشکل مواجه شویم لذا باید نسبت به رفع این مسائل تلاش شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه