English

نماینده موافق وزیر پیشنهادی نیرو:

اردکانیان به دنبال عملیاتی کردن راهبرد بلندمدت توسعه منابع آبی است

کاتب گفت: در برنامه اردکانیان عملیاتی کردن اسناد بالادستی از جمله راهبرد بلندمدت توسعه منابع آب کشور و توسعه و مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های آب و پسآب آمده است که بسیار مهم و قابل توجه است.

اردکانیان به دنبال عملیاتی کردن راهبرد بلندمدت توسعه منابع آبی است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، غلامرضا کاتب در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو گفت: بحران آب از بزرگترین نگرانی‌های غرب، جنوب، شرق و شمال کشور است. مردم در این مناطق از نحوه مدیریت منابع آبی نگران هستند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: چه کسی می تواند مدیریت صحیح مدنظر برنامه ششم را انجام دهد، قطعا اردکانیان از افرادی است که در بخش آب اطلاعات جامعی دارد. در برنامه ایشان تنوع‌بخشی به سامانه‌های تولید و توزیع آب شرب و بهره‌گیری از آبهای غیرمتعارف مورد تاکید قرار گرفته است. براساس برنامه ایشان ۲۰۰ میلیون مترمکعب از آب‌های غیرمتعارف از طریق آب‌شیرین‌کن‌ها به چرخه تولید آب کشور افزوده خواهد شد. در برنامه ایشان عملیاتی کردن اسناد بالادستی از جمله راهبرد بلندمدت توسعه منابع آب کشور و توسعه و مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های آب و پسآب آمده و جای نگرانی برای مخالفان ایشان نیست.

وی اجماع مدیران بخش آب و برق را از دیگر ویژگی‌های اردکانیان دانست و افزود: همه مدیران حال و گذشته بخش آب و برق بر ویژگی‌های فردی و تخصصی ایشان در داخل و خارج کشور اذعان دارند.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افزایش قیمت آب و برق را از نگرانی‌های اساسی مردم عنوان کرد و اظهار داشت: بنده در مذاکره با اردکانیان به صورت مفصل در این باره با ایشان صحبت کردم و ایشان تاکید کردند افزایش قیمت حامل‌های انرژی حتما در راستای سیاست‌های اقتصاد کلان دولت خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه