English

در واکنش به تعلیق نتایج همه‌پرسی در اقلیم کردستان

تمامیت ارضی عراق بار دیگر تثبیت شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بدون هیچ خونریزی کرکوک و سایر مناطق را تحویل ارتش قانونی عراق دادند و با کمک ارتش، حشد الشعبی و سایر نیروهای مردمی ،تمامیت ارضی عراق باردیگر تثبیت شد.

تمامیت ارضی عراق بار دیگر تثبیت شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌اکبر ولایتی پس از دیدار با فیصل مقداد در جمع خبرنگاران گفت: ملاقاتی با فیصل المقداد در خصوص روابط دوجانبه و همکاری های دو جانبه و بین المللی داشتیم افزود: بار دیگر تاکید کردیم که خط مقاومت در مقابل توطئه‌های صهیونیسم و آمریکا ایستاده و با مقاصد شیطانی که آنها در جهت تجزیه و تضعیف کشورهای منطقه اعمال می کنند، مقابله خواهیم کرد.
وی با اشاره به سفر هیئت حماس، هیئت سوریه و سفر قریب الوقوع العبادی به تهران گفت:  این دیدارها که با فواصل کم و در توافق با سیاست های اصلی کشورهای منطقه یعنی حمایت از دولت‌های قانونی و ملت های منطقه انجام می شود، ادامه خواهد یافت.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه ملت و دولت عراق موفق شدند بر توطئه عظیمی که پشت آن آمریکا و صهیونیست ها بودند پیروز شوند، گفت:  در سوریه هم دولت و ملت به همراه متحدانشان توانستند پیروزی هایی را در دیرالزور بدست آورند و به امید خدا پیروزی ها به سمت رقه ادامه خواهد داشت و شاهد خواهیم بود که  آمریکایی‌ها از سوریه اخراج خواهند شد.

آمریکا هدفش تجزیه سوریه است

وی ادامه داد: سوال ما این است که چرا آمریکایی ها ۱۲ پایگاه در سوریه بدون اجازه دولت این کشور دارند. قطعا هدفشان تجزیه سوریه است. همانطور که عراق شکست خوردند در عراق هم پیروز نخواهند بود.
ولایتی در ادامه تاکید کرد: آمریکایی ها تلاش می کنند در بین خط مقاومت تفرقه ایجاد کنند اما آنها هر روز متحد تر خواهند شد.

بالاخره همه چیز طبق پیش بینی ها محقق شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سئوالی در خصوص بیانیه اقلیم کردستان مبنی بر تعلیق همه پرسی تصریح کرد:  بالاخره همه چیز طبق پیش بینی ها محقق شد.

ولایتی بابیان اینکه اطمینان داشتیم اکثریت قریب به اتفاق مردم عراق و کرد خواهان اتحاد و همبستگی ملی و حفظ تمامیت ارضی عراق هستند، تاکید کرد: بدون هیچ خونریزی کرکوک و سایر مناطق را تحویل ارتش قانونی عراق دادند و با کمک ارتش ، حشد الشعبی و سایر نیروهای مردمی ،تمامیت ارضی عراق باردیگر تثبیت شد و از ابتدا هم از بارزانی خواستیم تا رفراندوم را لغو کند زیرا این همه پرسی نه به مصلحت کردهای عراق و نه به نفع سنی و شیعه نبود. منافع همه اقوام در عراق این است که مانند قرون گذشته متحد باشند چراکه هرکاری در جهت تجزیه عراق باشد مخالف نظر ما و تقویت آن موجب رضایت ما است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه