English

سید کمال خرازی:

ما همواره از فلسطین، مقاومت و حماس دفاع کردیم

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: حضور مقامات جنبش حماس در ایران نشان دهنده شکست سیاست‌های اسرائیل و عربستان است.

ما همواره از فلسطین، مقاومت و حماس دفاع کردیم

به گزارش خبرگزاری موج، سید کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی و صالح العارودی معاون اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس صبح امروز دوشنبه دیدار و پیرامون مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی به ویژه خط مقاومت تبادل نظر، رایزنی وگفت‌وگو کردند.

خرازی با مثبت ارزیابی کردن گفت‌وگوهای انجام شده گفت: صحبت‌های خوبی در این دیدار مطرح شد، توضیح دادند از قرار جدیدی که بین دولت خودگردان و حماس تنظیم شده و برنامه هایی که برای آینده دارند. ما امیدواریم حماس همچنان که در برابر اشغال اراضی فلسطینی مقاومت کرده است، این ایستادگی و مقاومت ادامه داشته باشد.

هلال شیعی یک تئوری غلط بود

وی افزود: حضور مقامات جنبش حماس در ایران نشان دهنده شکست سیاست‌های اسرائیل و عربستان است، این نشان می دهد آنچه تحت عنوان هلال شیعی در منطقه مطرح شد یک تئوری غلط است چون ما همواره از فلسطین، مقاومت و حماس دفاع کردیم امروز هم از حماس در برابر رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنیم.

صالح العاروری نیز در تشریح این دیدار با ابراز خرسندی عنوان کرد: در این دیدار مطالب مهمی مطرح شد که موضوع حمایت جمهوری اسلامی از مقاومت از جمله آن بود.
وی افزود: هدف ما از حضور در جمهوری اسلامی ایران و ملاقات با مقامات این کشور  با هدف تحکیم همکاری ها و روابط دوستی بین مردم فلسطین و مقاومت با کشورهای حامی مقاومت است.
معاون اسماعیل هنیه ادامه داد: رایزنی، گفت‌وگو و مشورت با مسئولان جمهوری اسلامی پیرامون تحولاتی که فلسطین با آن مواجه است و همچنین کلیه مسائلی که مقاومت با آن رو به رو شده است از جمله اهداف سفر به ایران است.
العاروری گفت: دو موضوع مهم در این دیدار مطرح شد، یکی مسئله آشتی ملی بین گروه های فلسطینی بود که جمهوری اسلامی از این آشتی ملی حمایت کردند.

ایران از مقتدرترین حامیان فلسطین و مقاومت است

این عضو ارشد حماس افزود: دومین مسئله مهم مطرح شده مربوط می‌شود به مقاومت مردم فلسطین و حماس که همواره جمهوری اسلامی از مقتدر ترین حامیان فلسطین و مقاومت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه